🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤ေရခဲျမစ္ဒိုင္ယာရီ♥
🏞စီးဆင္းျခင္း🏞
ျမစ္တစ္စင္းရဲ႕စီးဆင္းျခင္းဟာ ေကြ႔ေကာက္ျခင္းေတြ ေျပေလ်ာ့ျခင္းေတြ႐ွိသလို လ်ွိဳ႕ဝွက္ျခင္းေတြလဲ ေပ်ာ္ဝင္စီးေမ်ာေနတာတဲ့....
ခုကစၿပီးကြၽန္ေတာ္ဟာသူ႔ဘဝထဲပံုစံေပါင္းစံုနဲ႔စီးဝင္မဲ့ အ႐ိုင္းဆန္တဲ့ ျမစ္တစ္စင္းပဲ....
ခံစားခ်က္အလ်ဥ္ဟူသမ်ွကို ဖမ္းဆုပ္မိဖို႔သာႀကိဳးစားပါ....
စီးဆင္းၿပီးသားေရဆိုတာေနာက္တစ္ေက်ာ့ျပန္လာတယ္ဆိုတာဘယ္ေတာ့မွမ႐ွိလို႔ပဲ♥
🖤♥🖤♥
ကိုယ့္နဖူးအပ္ရင္း ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းေတြသြန္ထည့္ထားတဲ့လက္တစ္ဖက္ရဲ႕လႈပ္႐ွားမႈမျမည္ေသာ လႈပ္ခုန္ျခင္းႏူးႏူးညံ့ညံ႔ေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ဆတ္ကနဲ လန္႔ႏိုးသြားသည္...
Babyသတိရလာၿပီဆိုတဲ့အသိေနာက္မွာ ဝမ္းသာေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းကိုတစ္ဖက္ကနင္းရင္း ေျခတစ္ဖက္ကေတာ့ မျမင္ရတဲ့ကံၾကမၼာတံတားေပၚတင္လ်က္သားလိုပါပဲ....
ဘယ္ဘက္ကအေလးသာမယ္မသိတဲ့အေနအထားမွာ ေျပာင္းလဲျခင္းေတြအသံမျမည္ေစခ်င္တဲ့ ဆိတ္ၿငိမ္ေသာဆုေတာင္းေတြကရင္ထဲမွာလိႈက္ဆူလာၿပီ....
ျဖည္းျဖည္းခ်င္းပြင့္လာတဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြကိုၾကည့္ရင္း သူ႔လက္ေလးကိုမဝံ႔မရဲဆုပ္ကိုင္ကာ ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းေတြအဆံုးမသတ္ဖို႔မေပ်ာက္႐ွဖို႔ အထပ္ထပ္အခါခါ ေတာင္းဆိုေနမိၿပီ....
ဒါေပမဲ့ ေကာင္းေကာင္းပြင့္လာတဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြထဲကေန မ်က္ရည္ေတြစီးက်လာတာျမင္ရေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းေတြလဲသူ႔မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ေမ်ာပါသြားၿပီ....
မ်က္ႏွာေပၚတပ္ထားတဲ့oxygen maskကို ဆြဲျဖဳတ္လိုက္ခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ္သူ႔နားကေန ေျခလွမ္းေတြေနာက္ဆုပ္ရင္းရပ္လိုက္မိသလားကိုယ့္ဟာကိုယ္ေတာင္မသိေတာ့....
ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းဆိုတဲ့စကားစုကိုေရာင္နီသန္းရံုေလာက္ပဲ ကြၽန္ေတာ္ေတာင့္တခဲ့မိတာပါ....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း