🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Final Obstacle-3♥
ဘဝမွာတစ္ခါေလးပဲ ႏွလံုးသားတစ္ခုကိုအသံုးခ်ခံအျဖစ္နင္းေျခခဲ့ဖူးတာပါ....
တန္ျပန္သက္ေရာက္မႈေတြဟာႏွလံုးသားကိုတိုက္႐ိုက္ထိမွန္လိမ့္မယ္လို႔ ဘယ္တံုးကမွေမ်ွာ္လင့္မထားခဲ့ဖူးပါဘူး...
ေနာက္ေက်ာဓားနဲ႔ထိုးမဲ့ၾကမၼာကိုမုန္းေပမဲ့ ဝဋ္ဆိုတဲ့စကားလံုးကိုေတာ့ၾကည္ျဖဴစြာအသိအမွတ္ျပဳပါ့မယ္....
ဘယ္ေတာ့မွထပ္တူညီတဲ့အမွားမ်ိဳးထပ္မက်ဴးလြန္မိေစဖို႔ပါ....♥♥♥
🖤♥🖤♥
မလြန္ဆန္ႏိုင္ေသာနာခံျခင္းမ်ိဳးနဲ႔ ခ်စ္ရသူကိုဒုကၡေပးဖို႔ကိုယ့္လက္နဲ႔ကိုယ္ဖန္တီးရျခင္း......
ရင္ထဲကခံစားခ်က္မွန္သမ်ွခ်ေရးၿပီး မ်က္ရည္က်ရတဲ့ညေတြကုန္လြန္ခ်င္ပါၿပီ....
သူမ်ားေတြဒိုင္ယာရီကိုဘယ္လိုအယူအဆသေဘာတရားနဲ႔ေရးၾကသည္မသိ...
ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ ဒိုင္ယာရီဆိုတာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕႐ွံုးနိမ့္ျခင္းေတြကိုမွတ္တမ္းတင္ထားရာ သခ်ႋဳင္းတစ္ခုပါပဲ.....
ဘဝကိုေရာအသက္ကိုပါ P'Kanလက္ထဲထည့္ထားရခ်ိန္မွာ အမုန္းခ်ည္းပဲသက္သက္သာဆိုလ်ွင္ Sanအေပၚမွာအျပစ္႐ွိတယ္လို႔ကြၽန္ေတာ္ခံစားရမည္မဟုတ္...
အခုေတာ့ဘဝမွာပထမဆံုးၿငိတြယ္မိတဲ့ႀကိဳးေလးက သူျဖစ္ေနခဲ့ေတာ့ သူ႔ကိုခ်စ္စိတ္နဲ႔ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရဖို႔႐ူးႏွမ္းစြာႀကိဳးစားမိေနတာပါ...
သူတစ္ပါးရဲ႕ခ်စ္ျခင္းကိုၿဖိဳခြဲၿပီးမွပိုင္ဆိုင္ရမဲ့အရာအတြက္ ကြၽန္ေတာ္ေပ်ာ္မေနဘူးဆိုေပမဲ့ ဝမ္းနည္းမေနတာကလဲအေသအခ်ာပါပဲ....
ခ်စ္လဲခ်စ္သလို သူမ်ားရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနတဲ့အခုလက္႐ွိသူ႔ဘဝကိုလဲ ကြၽန္ေတာ္အရမ္းမုန္းတာပဲေလ.....
အနည္းဆံုးေတာ့အျပံဳးတစ္ပြင့္ဖန္တီးေပးႏိုင္သူဟာကိုယ္ျဖစ္ခ်င္ေပမဲ့ ဒုကၡမ်က္ရည္ေတြကိုဖန္တီးေပးရမွာက ကိုယ့္လက္နဲ႔ပဲဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းနဲ႔နာက်င္ျခင္းေတြ တစ္ျခမ္းစီသပ္လ်ဳိခံထားရတာပါပဲ....
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanficFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း