🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤ေရခဲျမစ္ဒိုင္ယာရီ ♥
🏞ေပ်ာ္ဝင္ျခင္း🏞
သံေယာဇဥ္ေတြေရခဲမွတ္ေရာက္တဲ့ထိ ေအးစက္ျခင္းေတြေမြးျမဴရင္း မသိစိတ္ကၾကင္နာျခင္းမီးေတာက္ေတြကိုေမ်ွာ္လင့္မိေနတာမ်ိဳးလား....
ခ်စ္ျခင္းနဲ႔ေမတၱာရဲ႕႐ႈပ္ေထြးမႈၾကားမွာ တကယ္က်႐ွံုးရေတာ့မွာလား...
အေျဖမ႐ွိတဲ့ပုစၦာေတြအတြက္ စရံႀကိဳမသတ္ခဲ့ပါဘူး Venus....
🖤♥🖤♥
ေမြ႔ရာထဲနစ္ဝင္ရင္း ေလာကနဲ႔အဆက္အသြယ္ျပတ္ေတာက္ေနတဲ့ babyရယ္....
သူ႔ကိုထိုင္ၾကည့္ရင္း အေတြးကိုယ္စီနဲ႔ၿငိမ္သက္ေနၾကတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ရယ္ ေဖေဖရယ္ အန္ကယ္Nonရယ္...
"သူလက္မခံေသးဘူးလား သားPerth......သူလက္ခံရယူထားတဲ့ ဒီႏွလံုးကိုသူလိုလိုလားလားနဲ႔ လက္မခံေသးဘူးလား"
တိတ္ဆိတ္ျခင္းေတြႀကီးစိုးေနခ်ိန္မွာ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာေမးခြန္းတစ္ခုက အန္ကယ့္ဆီကထြက္လာသည္.....
အေမးသာ႐ွိၿပီးအေျဖမ႐ွိတဲ့ေခတ္ကာလထဲ ကြၽန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာအသက္႐ွင္ေနရဦးမွာလဲေတာ့မသိ.....
ဆိတ္ဆိတ္ေနျခင္းကသာ အေျဖတစ္ခုဟုယူဆလိုက္ပံုရတဲ့အန္ကယ္ကေတာ့ သက္ျပင္းေမာႀကီးတစ္ခ်က္ခ်လိုက္ရင္း......
"သူ႔ႏွလံုးကိုသူလက္မခံႏိုင္ရင္ ဒီအစားထိုးမႈဟာအခ်ည္းႏွီးပဲျဖစ္လိမ့္မယ္.....သားPerth
ကိုယ္တြင္းအဂၤါအစိတ္အပိုင္းအစားထိုးတယ္ဆိုတာဟာအင္မတန္မွ ခက္ခဲပါတယ္....
ဆရာဝန္ေတြအတြက္ေရာလူနာအတြက္ပါစိန္ေခၚမႈေတြအမ်ားႀကီး႐ွိတာမ်ိဳး.....
ႏွလံုးဆိုတာစိတ္နဲ႔ဆက္စပ္ေနတဲ့ အဂၤါတစ္ခုဆိုေတာ့ ခြဲစိတ္မႈကေအာင္ျမင္ခဲ့ေပမဲ့သူကိုယ္တိုင္ကဒါဟာသူနဲ႔သက္ဆိုင္ေနတဲ့ ကိုယ္အဂၤါအစိတ္အပိုင္းပါလို႔ လက္မခံမခ်င္း အစားထိုးမႈေအာင္ျမင္တယ္လို႔ မေခၚႏိုင္ေသးပါဘူး.......
ၾကာရင္ ဒီစိတ္နဲ႔ပဲလံုးပါးပါးသြားမွာကို စိုးရိမ္မိတယ္ သားရယ္"
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း