🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Love Journey♥
♥>>>>🖤
အမုန္းေတြထစ္ခ်ဳန္းလဲ အခ်စ္မိုးပဲရြာေနတဲ့ဘဝမို႔ပါ.....
အခ်စ္နဲ႔ခင္ဗ်ားဆိုတဲ့နာမ္စားက ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာတစ္သားတည္းျဖစ္ေနလို႔ပါ....
မ႐ွိျခင္းနဲ႔မျဖစ္ျခင္းေတြတြဲဖက္လိုက္ရင္ ခင္ဗ်ားျဖစ္ေနမွေတာ့ ႏူးညံ႔စြာလက္ခံေပးရံုပါပဲ ....
ကြၽန္ေတာ့္ဘဝရဲ႕မ႐ွိမျဖစ္အခ်စ္က ခင္ဗ်ားဆိုတာကိုေပါ့....
🖤♥🖤♥
ႏူးညံ့ပူေႏြးေနတဲ့ေက်ာျပင္ကအထိအေတြ႔ရယ္ ခါးကိုဖက္တြယ္ၿပီးအက်ႌစကိုဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့လက္ကေလးတစ္ဖက္ရယ္ ကြၽန္ေတာ့္လက္တစ္ဖက္ကိုဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့လက္ကေလးရယ္......
ဝင္သြားၿပီျဖစ္တဲ့ေနမင္းႀကီးရယ္ ျမစ္ေလေအးေလးေတြရယ္.....
မယံုၾကည္ႏိုင္ျခင္းေတြနဲ႔ ၾကည္ႏူးစိတ္အဟုန္ၾကားမွာျပံဳးျပံဳးႀကီးရပ္ေနမိတဲ့ကြၽန္ေတာ္ရယ္....
Baby ကြၽန္ေတာ့္ဆီျပန္လာၿပီဆိုတဲ့အသိကိုလက္ခံႏိုင္ဖို႔ရင္ထဲမွာလိႈင္းတံပိုးေပါင္းမ်ားစြာကိုျဖတ္ေက်ာ္ေနရသလိုပါပဲ.....
♥ကိုကို..........
ႏွလံုးသားထဲကို တိက်ၾကည္လင္စြာစိမ့္ဝင္လာတဲ့အသံေလးေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ေနာက္ကိုလွည့္ၿပီးbabyကိုအားရပါးရဖက္ထားလိုက္မိေတာ့သည္......
🖤ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္babyရယ္......
♥ေတာင္းပန္ပါတယ္.......ေစာေစာျပန္မလာေပးႏိုင္ခဲ့လို႔......
တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္လြတ္ထြက္သြားမွာစိုးသည့္အလားတင္းၾကပ္စြာေပြ႔ဖက္ရင္း ဝမ္းသာမ်က္ရည္ကိုယ္စီက်ရသည္.....
တင္းၾကပ္စြာေပြ႔ဖက္ထားရာကေနလူခ်င္းခြာလိုက္ေတာ့ ရဲေနတဲ့မ်က္ႏွာေလးက ဝိုးတဝါးအလင္းေရာင္ထဲမွာေတာင္ထင္းေနတာမို႔ သူ႔ပါးျပင္တစ္ဖက္ကိုႏွာေခါင္းတစ္ခုလံုးနစ္ဝင္ေအာင္အားရပါးရနမ္းပစ္လိုက္သည္...
ၿပီးေတာ့ကြၽန္ေတာ့္အနမ္းေတြက်က္စားရာေဒသျဖစ္တဲ့ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းနီတြဲတြဲေလးဆီစိတ္ကေရာက္သြားေတာ့ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေတြၾကားထဲကြၽန္ေတာ့္အနမ္းေတြကိုအေရာက္ပို႔လိုက္မိၿပီ.....
VOUS LISEZ
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း