🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤1% & 99%♥
အျပန္အလွန္ဖ်က္ဆီးဖန္တီးျခင္းေတြေပၚမွာ ငါတို႔တူတူရပ္တည္ေနၾကတယ္....
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေက်းဇူးပါ....
မုန္တိုင္းေတြရဲ႕ေနာက္က သက္တံ့ဟာအျမဲတမ္း မင္းျဖစ္ေနေပးခဲ့လို႔ေလ🖤♥
🖤♥🖤♥
ေႏြးေထြးအိစက္ျခင္းေတြၾကားထဲနစ္ျမဳပ္ေနတဲ့ခံစားခ်က္.....
ရီေဝယစ္မူးေနဆဲအာရံုေၾကာေတြနဲ႔ မထခ်င္ေအာင္ဖက္တြယ္သိုင္းယွက္ထားတဲ့လက္ေတြေၾကာင့္ လူကပိုၿပီးေမ်ာသထက္ေမ်ာေနရင္း မ်က္စိေတြကမဖြင့္ခ်င္.....
ရင္ဘတ္ေပၚ႐ိုက္ခတ္ေနတဲ့ေလေငြ႔ေႏြးေႏြးေၾကာင့္ မ်က္လံုးမဖြင့္ပဲျပံဳးလိုက္မိသည္......
ရင္ခြင္ထဲမွာအခ်စ္႐ွိေနတဲ့သေကၤတပဲ.....
သေဘာက်စြာတိုးၿပီးဖက္မိေတာ့မွ baby ေက်ာျပင္ႏုႏုေလးထဲလက္ေခ်ာင္းေတြနစ္ဝင္သြားသလိုအထိအေတြ႔ေၾကာင့္ မ်က္လံုးကိုဆတ္ကနဲဖြင့္လိုက္မိသည္.....
Baby အက်ႌ မဝတ္ထားဘူးလား....
အေတြးေနာက္မ်က္လံုးကလိုက္ေလေတာ့ခ်က္ခ်င္းbabyကို ၾကည့္မိၿပီးမွေခါင္းနားပန္းႀကီးသြားရၿပီ....
ေသစမ္း Perth မင္း ညကဘာေတြလုပ္လိုက္တာတံုး.....
ကိုယ့္နဖူးကိုယ္ အခါခါ႐ိုက္ရင္း အဝတ္မဲ့ခႏၶာကိုယ္ေလးကိုေပြ႔ကာနဖူးကိုအသာေလးစမ္းၾကည့္ေတာ့ အဖ်ားေငြ႔နည္းနည္း႐ွိေနၿပီ....
ကိုယ့္ဟာကိုယ္သာ ႐ိုက္သတ္ခ်င္စိတ္ေပါက္ေတာ့သည္....
ဒီေလာက္ထိထိန္းလာၿပီးကာမွ တစ္ညတည္းနဲ႔ထိန္းမႏိုင္သိမ္းမရျဖစ္ရတယ္လို႔....
စိုးရိမ္တႀကီးနဲ႔ babyကိုၾကည့္ရင္း နဖူးကိုဖြဖြနမ္းရင္းေသခ်ာလိုက္စစ္ေတာ့မွ လည္ပင္းသားေဖြးေဖြးေလးေပၚက ခရမ္းေရာင္သန္းေနတဲ့အမွတ္အသားေတြရယ္ ရင္ဘတ္ေပၚကအမွတ္ေတြကလဲ ရဲလို႔....
ညကဘယ္ေလာက္ေတာင္ေသာင္းက်န္းလိုက္မိတာလဲမသိ......
ဒီတိုင္းေနလို႔ကေတာ့လံုးဝမျဖစ္ အိပ္ရာကေနႏိႈးၿပီးတစ္ခုခုေကြၽးၿပီးေဆးတိုက္မွျဖစ္ေတာ့မည္....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း