🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Butterfly's trick-3♥
အက္ေၾကာင္းရာ ပရဗြနဲ႔ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကိုမယံုၾကည္မွာစိုးပါတယ္...
ဒါေပမဲ့ မေသဆံုးေသးတဲ့႐ွင္သန္ေနဆဲအမွတ္တရကိုယံုၾကည္ၿပီးျပန္လည္ဆက္စပ္ခြင့္ေပးပါ ကံၾကမၼာ....
အလွပဆံုးအရာတစ္ခုကိုေပါ့.....
🖤♥🖤♥
ပုခံုးက ကိုက္ခဲခံထားရတဲ့ေနရာကေန တဆစ္ဆစ္ခံစားေနရသလို ႏွလံုးသားထဲမွာလဲ တဆစ္ဆစ္နဲ႔ေသြးေၾကာေတြကကိုက္ခဲေနသလိုမ်ိဳးပါပဲ....
ရင္ခြင္ထဲကေန ခြထိုင္ရက္သားအေနအထားနဲ႔အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့babyကို အသာေလးေပြ႔ပိုက္ရင္း သူ႔မ်က္ရည္ေတြကိုတို႔သုတ္ေပးေနမိသည္.....
ဒီကေလး ဘာလို႔ခုတေလာ အေတြးေတြမ်ားေနရတာလဲကြၽန္ေတာ္လံုးဝနားမလည္....
ကြၽန္ေတာ္အေၾကာက္ဆံုးအရာေတြ သူ႔ႏွလံုးသားထဲတစိမ့္စိမ့္စီးဝင္လာတာကိုထိုင္ၾကည့္ေနရတာကိုက ဘယ္လိုမွအဆင္မေျပ....
အဲ့လိုအေတြးေတြမ်ားၿပီးစိတ္ညစ္မွာစိုးလို႔ ဖူးဖူးမႈတ္သဲသဲလႈပ္ဆိုတာထက္ ကို ပိုၿပီးဂ႐ုစိုက္ေနတာေတာင္ သူ႔မွာအေတြးေတြမ်ားေနတာ စိတ္မခ်ျဖစ္စိုးရိမ္ေနတာကိုဘယ္လိုတားရမလဲကိုမသိေတာ့.....
အခုလဲရင္ခြင္ထဲေပြ႔ပိုက္ထားရတဲ့ကေလးကို သူႏိုးတဲ့ထိမလႊတ္တမ္းေပြ႔ထားခ်င္ေပမဲ့ တခ်ိန္လံုးဒီပံုစံနဲ႔အိပ္ေနရတဲ့သူ႔အတြက္အဆင္မေျပမွာစိုးလို႔ အိပ္ရာေပၚအသာေလးလွဲခ်ေပးလိုက္သည္.....
ဒါေတာင္လူကိုဖက္ထားတဲ့သူ႔လက္ေလးေတြကလႊတ္မေပးတာမို႔ အသည္းတယားယားနဲ႔ နမ္းမိလိုက္ေတာ့သည္....
ႏႈတ္ခမ္းႏုႏုအိအိေလးကိုဖြဖြေလးနမ္းေနတံုးမွာပဲ ႐ုတ္တရက္ျမည္လာတဲ့ဖုန္းသံေၾကာင့္ အသည္းအသန္လို္က္႐ွာမိတာက babyႏိုးသြားမွာစိုးလို႔ပါ.....
အသံလာရာနားစြင့္ၿပီး႐ွာေတာ့မွဘယ္တံုးကဘယ္လိုဝက္ဝံ႐ုပ္ေအာက္ပိေနမွန္းမသိတဲ့ဖုန္းကိုေတြ႔လို႔ ဆြဲထုတ္ၿပီးၾကည့္လိုက္ေတာ့ နံပတ္ကunknown number.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း