🖤Blue Eyes♥

1.2K 176 101
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤Jealous Vs Love♥

🖤Blue Eyes♥

အျပာေရာင္သန္းတဲ့ခ်စ္ျခင္းေတြရဲ႕႐ွင္သန္ရာကို မင္းျမင္လား.....

ငါ့မ်က္လံုးကိုၾကည့္ပါ baby....

🖤♥🖤♥

အရိပ္တစ္ခုေနာက္အေတြးေတြေကာက္ေကာက္ပါေအာင္လိုက္ေနမိခ်ိန္မွာပဲ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားက အသိစိတ္ကိုခပ္ဖြဖြတံခါးလာေခါက္ေတာ့ ထိုင္ရာကေနထၿပီး သားနဲ႔သမီးကိုဆြဲလြဲေခၚကာအိမ္ထဲဝင္လာခဲ့ၿပီ....

အဲ့လိုမွမဟုတ္ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ေနာက္ကအရိပ္တစ္ခုဟာ ေနလမ္းေၾကာင္းေျပာင္းရာအတိုင္းတေသြမတိမ္းလိုက္ေနဦးမယ္ဆိုတာသိေနလို႔ေလ....

ကေလးေတြလက္ကိုဆြဲၿပီး သူ႔နားကျဖတ္ေလ်ွာက္လာရခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားက သူ႔ရဲ႕ခပ္ပါးပါးအသက္႐ွဴသံကိုေတာင္ဖမ္းယူခံစားမိပါတယ္....

ေကာ္ဖီနံ႔သင္းသင္းနဲ႔သူ႔အသက္႐ွဴသံကိုအခ်ိဳးက်ခံစားၾကည့္ေတာ့ ေက်နပ္ျခင္းေတြကရင္ထဲစိမ့္ဝင္လာသလိုမ်ိဳးပါပဲ....

အၾကည့္ခ်င္းမဆံုေပမဲ့ ရင္ခုန္ျခင္းေတြက မသိမသာပြတ္တိုက္မိၾကၿပီဆိုေတာ့ မ်က္ႏွာကိုတစ္ဖက္လႊဲရင္းကြၽန္ေတာ္ျပံဳးမိၿပီ...

မသိဘူး ျပံဳးလဲစိတ္ဆိုးေနဦးမွာပဲ....

ေမ်ာက္ကေလးေတြလို ကျမင္းေၾကာထလြန္းတဲ့သားနဲ႔သမီးကိုလက္ျပဳတ္မတတ္အိမ္ထဲဆြဲသြင္းရင္းသူတို႔အဖိုးလက္ထဲထည့္ေပးခဲ့ၿပီး အိမ္ကMini Barဆီသြားကာ ဝိုင္တစ္ပုလင္းယူၿပီးအိမ္ျပင္ျပန္ထြက္လာခဲ့သည္....

လိပ္ျပာေရကန္ေတြထဲဝိုင္နည္းနည္းေရာထည့္ေပးမလို႔ေလ....

အိမ္ျပင္ေရာက္ေတာ့မသိမသာမ်က္လံုးေတြကသူ႔ကိုလိုက္႐ွာၾကည့္သည္ မေတြ႔......

အခန္းထဲပဲျပန္ဝင္သြားၿပီလားမသိ....

ေခါင္းတစ္ခ်က္ခါရင္း အိမ္ေဘးဘက္ကိုခ်ိဳးအေကြ႔မွာ တစ္စံုတစ္ရာနဲ႔ဝင္တိုက္မိဖို႔နည္းနည္းေလးအလိုမွာကိုယ္႐ွိန္သတ္လိုက္ႏိုင္သည္.....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now