🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Love Journey♥
🖤Jealous Vs Love♥
🖤♥🖤♥
ေအးစိမ့္စိမ့္ Home Theatreထဲမွာ သားနဲ႔သမီးကိုTVဖြင့္ျပထားရင္း လက္ထဲကဖုန္းကိုပဲၾကည့္ေနမိသည္....
ေျမးအဖိုးေတြ TVၾကည့္ရင္း ေပၚလာသမ်ွအ႐ုပ္ေတြကို ေဟာ ခနဲ ေဟးခနဲအသံျပဳရင္းအံ႔အားသင့္ေနၾကတာနဲ႔ပဲ တခန္းလံုးဟာဆူညံပြက္ေလာကို႐ိုက္လို႔......
ကိုယ္ကေတာ့ဖုန္းထဲမွာ သားနဲ႔သမီးအတြက္ပစၥည္းေတြပဲလိုက္႐ွာၾကည့္ရင္း သူတို႔နဲ႔အတူလိုက္ၿပီးအံ႕ၾသမေပးႏိုင္.....
အဝတ္အစားအသံုးအေဆာင္ အစားအေသာက္ကအစ သူတို႔အတြက္ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္ လုပ္ေပးခ်င္တာေတြမ်ားလြန္းလို႔ပါ....
👶👶ဒီဒီ......ဒီဒီ......
ဖုန္းထဲကိုယ္ကေခါင္းစိုက္ေနတံုးသားနဲ႔သမီးရဲ႕ စူးစူး႐ွ႐ွေအာ္ဟစ္သံေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ပါအလန္႔တၾကားသူတို႔ေအာ္ရာကိုလိုက္ၾကည့္မိသည္.....
TVက စီးပြားေရးသတင္းက႑မွာ ကိုကိုနဲ႔အက်ိဳးတူပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္တဲ့လုပ္ငန္း႐ွင္မ်ားသတင္းပါလာတာကိုး.....
ဒါဟိုတေန႔တံုးကပါ..... ဒီေန႔မွသတင္းကပါလာတာထင္တယ္.....
TVထဲမွာ သူတို႔အေဖပံုျမင္တာနဲ႔ကဆုန္ေပါက္ေအာ္ေနတဲ့သားနဲ႔သမီးကေတာ့ေပ်ာ္ေနေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့မေပ်ာ္ႏိုင္ပါ.....
ဘယ္ေပ်ာ္ႏိုင္မွာလဲ TVထဲကပံုေတြမွာ ျပံဳးၿဖီးေနတဲ့႐ုပ္ႀကီးကအျမင္ကပ္စရာ ၿပီးေတာ့ပံုတိုင္းလိုလိုမွာလဲ တစ္ဖက္companyက ဘာရာထူးမွန္းမသိတဲ့အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးပံုက ပါေနတာေလ.....
♥ဒီလူႀကီးအဲ့ေလာက္ၿဖီးျပေနစရာလိုလို႔လား.....
ပါးစပ္ကေနေရရြတ္လိုက္မိသည္အထိ ကြၽန္ေတာ္တကယ့္ကိုမေက်မနပ္ျဖစ္ေနၿပီ....
ကိုကိုက ကြၽန္ေတာ့္ေ႐ွ႕မွာသာ ကြၽန္ေတာ္လိုသမ်ွဖန္ဆင္းၿပီးအလိုလိုက္ခ်စ္ေပးတဲ့ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ဆိုေပမဲ့ ျပင္ပေလာကသူ႔စီးပြားေရးနယ္ပယ္မွာေတာ့ ဘုရင္တစ္ပါးလိုလူေလ.....
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanficFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း