🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Final obstacles (Intro)♥
တခ်ိဳ႕ခံစားခ်က္ေတြရဲ႕ သက္တမ္းကဘယ္ေလာက္ထိ႐ွည္လ်ားမယ္ဆိုတာ ဘယ္သူကတပ္အပ္သိႏိုင္မွာလဲ.....
စြဲလမ္းျခင္းဆိုတာ ကမာၻတည္သေရြ႕အျမစ္တြယ္ေနႏိုင္တယ္ဆိုတာေရာ ဘယ္သူကတပ္အပ္သိႏိုင္မွာလဲ....
အသံုးခ်ခံဘဝေတြကေရာ ဘယ္ေလာက္ထိနင္းေျခခံေနရတယ္ဆိုတာ ဘယ္သူကတပ္အပ္သိႏိူင္မွာလဲ.....
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသာဒီအေၾကာင္းေတြကိုသိခဲ့ရင္ ထာဝရပုန္းကြယ္ေနလိမ့္မလား.....
အနူးညံ႕ဆံုးေသာ ရက္စက္ျခင္းအေၾကာင္း ဤေနရာမွစတင္ပါၿပီ.....
🖤♥🖤♥
ေမွာင္ရိပ္သန္းေနဆဲ မနက္အ႐ုဏ္မတက္ခင္ အခ်ိန္.....
ႀကီးမားခမ္းနားလွေသာအိမ္ႀကီးေ႐ွ႕ေမွာင္ရိပ္တစ္ေနရာမွာ အေပၚေအာက္အနက္ေရာင္ဝတ္စံုနဲ႔ Mask အနက္အုပ္ကာေခါင္းစြပ္စြပ္ထားေသာ လူတစ္ေယာက္မတ္တပ္ရပ္ေနေလသည္.....
"ေနာက္ဆံုးေတာ့ မင္းအတြက္ငါ့လက္ေဆာင္ေတြေပးခြင့္ရေတာ့မယ္ Saint"
တိုးသဲ့သဲ့ေလသံရယ္ တုန္ယင္ေနတဲ့လက္အစံုရယ္ လက္ထဲကအနက္ေရာင္ေသတၱာေလးတစ္လံုးရယ္.....
တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ျခံတံခါးေထာင့္နားတိုးကပ္သြားရင္း ေသတၱာေလးကိုခ်ထားရင္း အိမ္ႀကီးဆီလွမ္းေမ်ွာ္ၾကည့္လိုက္သည္....
"မင္းကိုငါခ်စ္တယ္ဆိုတာရယ္ ၿပီးေတာ့လြမ္းတယ္ဆိုတာရယ္ ေျပာခြင့္ရလို႔ငါဘယ္ေလာက္ေပ်ာ္ေနလဲမင္းသိမွာမဟုတ္ပါဘူးကြာ"
စိတၱဇဆန္စြာတစ္ေယာက္တည္းတီးတိုးစကားဆိုရင္း ထိုင္ရာကေနထၿပီး မလွမ္းမကမ္းကေမွာင္ရိပ္ထဲမွာအသင့္ေစာင့္ေနေသာကားတစ္စီးေပၚတက္သြားေတာ့သည္....
ပေဟဠိအျပည့္နဲ႔ ျခံေထာင့္နားကအနက္ေရာင္ေသတၱာေလးတစ္လံုးသာလ်ွင္ ဒီေနရာမွာက်န္႐ွိရံုကလြဲလို႔ ဘာမွထူးျခားျခင္းမ႐ွိပဲမနက္ခင္းကေတာ့ၿငိမ္သက္ေနဆဲ....
ေအးစက္ေနဆဲပါပဲ.....
🖤♥🖤♥
အိပ္မရတဲ့မနက္ခင္းမွာ babyကေတာ့ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲ.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း