🚫Regret🚫

1.5K 162 91
                                    

🖤Theories of LOVE ♥

🖤Season-3♥

🖤Love Journey♥

🚫Regret🚫

ေနာင္တဆိုတာ မ်ွတျခင္းကိုျပန္ရယူတဲ့လူသားကမာၻမွာ ဘာမွအရာမဝင္ပါဘူး...

ကိုယ့္တရားကိုယ္စီရင္ရမဲ့ေလာကမွာ တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕ေသာဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြဟာ ေနာင္တတရားနဲ႔ ကမာၻျခားထားတာမ်ိဳးပါ....

ယံုၾကည္ခ်က္နဲ႔ ျဖစ္သင့္ျခင္းေတြရဲ႕ေျခရာမွာ ေနာင္တအေငြ႔အသက္ေတြပါမေနဘူးဆိုတာကေတာ့ ထာဝရေသခ်ာေနမွာပါပဲ.....

🖤♥🖤♥

လည္ပင္းကို မထိတထိ႐ွပ္သန္းေနတဲ့ေလေငြ႔ေႏြးေႏြးကို အငမ္းမရ႐ိႈက္ယူေနမိတဲ့ ဒီမနက္ခင္းေလး

လည္ပင္းကNecktieကို ေသခ်ာခ်ည္ေပးေနတဲ့လက္ႏွစ္ဖက္မွာ တစ္ဖက္ကပတ္တီးျဖဴျဖဴေလးရဲ႕လႈပ္႐ွားမႈေတြကသိပ္ေတာ့မပီျပင္လွ......

ၾကယ္ေရာင္ေတာက္ေနတဲ့မ်က္လံုးေလးေတြရယ္ ႏုအိစိုေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းလႊာေလးေတြရယ္ကိုၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္လည္ဇလုတ္က ခဏခဏအတက္အဆင္းလုပ္ေနမိတဲ့အခိုက္အတန္႔ေပါ့....

🖤baby......

♥ဟင္......

🖤ကိုကို တကယ္အလုပ္သြားရမွာလား....

♥အင္းေပါ့......ကိုကိုအလုပ္မသြားရတာ ၾကာေနၿပီေလကြာ......ထပ္ပစ္ထားရင္ ကိုကိုပဲပင္ပန္းေနမွာေပါ့......baby လဲ လက္ကဒဏ္ရာပဲက်န္ေတာ့တာေလ.......ေနေကာင္းေနၿပီမို႔လို႔ စိတ္ခ်ၿပီးအလုပ္သြားေနာ္.....

ကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ကို သူ႔လက္ကေလးနဲ႔အသာပုတ္ရင္း ေျပာေနတဲ့မ်က္ႏွာေလးက တကယ့္ကိုမ်ိဳခ်ထားခ်င္စရာအူယားစရာေလး.....

ထိကပ္မတတ္နီးကပ္ေနၿပီးသား အခ်စ္ကိုႏွလံုးသားထဲကြၽံဝင္ေစလိုစိတ္နဲ႔ သူ႔ခါးကိုလက္တစ္ဖက္နဲ႔ေပြ႔ရင္း ဆြဲကပ္လိုက္ေတာ့ခါးေလးေကာ့ၿပီး ရင္ဘတ္ခ်င္းထပ္ရက္သားအေနအထားေလးျဖစ္သြားၿပီ.....

ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြက ႐ုတ္တရက္အံ႔ႃသျခင္းေတြနဲ႔အတူ မပြင့္တပြင့္အေနအထားေလးနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးခံႏိူင္ရည္ကို ၿဖိဳခ်လိုက္ၿပီ.....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersOnde histórias criam vida. Descubra agora