🖤Silent Love♥

1.3K 181 152
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤Jealous Vs Love♥

🖤Silent Love♥

ဆိတ္ဆိတ္ေနျခင္းႏွင့္ ဝန္ခံျခင္းထပ္တူက်ပါလ်ွင္ ခင္ဗ်ားအတြက္ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသား တိတ္ဆိတ္ေနပါရေစ....

အခ်စ္ေတြနဲ႔အတူေပါ့.....

🖤♥🖤♥

ကိုယ့္စကားမွာနာက်င္ျခင္းဘယ္ေလာက္ရာခိုင္ႏႈန္းပါသြားလဲေတာ့မသိ....

ကြၽန္ေတာ့္ပုခံုးေပၚက အတၱေရာယွက္ေနတဲ့ဆုပ္ကိုင္မႈေတြဟာ ေလလိုပဲသူနဲ႔အတူကြၽန္ေတာ့္ေ႐ွ႕ကေနထြက္ေျပးသြားခဲ့တာပါ...

မင္းကိုယ္မင္းသိပ္ခ်စ္ေနလားဆိုတဲ့စကားလံုးအတြက္ အ႐ွိတရားကိုပါးပါးေလးခ်ျပခဲ့တာပါ ဒီရင္ဘတ္ႀကီးကိုပုတ္ျပၿပီးေတာ့ေလ....

ကိုယ့္ရဲ႕မခ်စ္ရရင္မေနႏိုင္တဲ့ဆႏၵနဲ႔အတၱေတြေၾကာင့္ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာကိုဖန္ဆင္းၿပီးခ်စ္ေနၾကတာပဲမဟုတ္ဘူးလား....

အသက္ထက္မကခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြေနာက္မွာ အသက္ထက္မကတဲ့အတၱေတြလဲပါၿပီးသားပဲေလ....

အေထြအထူးေျပာမေနေတာ့ပါဘူး....သူနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ကအိမ္ေထာင္ဖက္ေတြ ဘဝလက္တြဲေဖာ္ေတြအခက္အခဲအမ်ိဳးမ်ိဳးေက်ာ္ခဲ့သူေတြ.....

ဒါေပမဲ့သူကြၽန္ေတာ့္ကိုသဝန္တိုသလိုခ်စ္သလိုကြၽန္ေတာ္လဲသူ႔ကိုခ်စ္တာသဝန္တိုတာပဲေလ.....

သူ႔စိတ္ဆႏၵအရတံု႔ျပန္မႈေတြကၾကမ္းတမ္းသလို ကြၽန္ေတာ့္ဘက္ကလဲသူ႔ရဲ႕စကားအတိုင္းျပန္အရြဲ႔တိုက္မိရံုပါ....

ဘယ္သူမွားလဲမွန္လဲေတာ့ထူးေထြေတြးမေနခ်င္ေတာ့ပါဘူး.....

မေနႏိုင္ပဲေျပရမဲ့ကေတာက္ကဆေတြၾကားမွာ ခဏေလာက္ေတာ့ကြၽန္ေတာ္စိတ္ဆိုးခ်င္ေသးတယ္....

မင္းစေခ်ာ့ပါ ငါစေခ်ာ့ပါဆိုတဲ့အဆင့္ကိုမေရာက္ခင္မွာ စစ္ေအးတိုက္ပြဲတစ္ခုကေတာ့လာမွာပါပဲ.....

အခ်စ္တစ္ခုတည္းနဲ႔မတူျခင္းေတြကိုဆြဲညႇိထားရတဲ့ႏွလံုးသား၂ခုဆိုေတာ့ သူ႔အက်င့္နဲ႔ကိုယ့္စ႐ိုက္ထပ္တူမက်တဲ့အခါမွာနားလည္မႈလြဲသြားျခင္းလို႔ပဲကြၽန္ေတာ္ခံယူပါတယ္...

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now