🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Love Journey♥
🖤End>>>Beginning♥
တခ်ိဳ႕ေသာ အဆံုးသတ္ေတြဟာအသစ္တဖန္စတင္ျခင္းအတြက္ သေႏၶတည္လာျခင္းမ်ိဳးတဲ့.....
မရခဲ့တဲ့ လက္တစ္ဖက္ရယ္ က႐ုဏာ႐ိႈက္သံတစ္ခ်က္ရယ္ကိုပဲ ရည္ရြယ္ၿပီးလွပစြာအဆံုးသတ္သြားတဲ့ခံစားခ်က္တခ်ိဳ႕ကေရာ ဘယ္လိုဘဝအသစ္အတြက္ သေႏၶတည္ေပးခဲ့ျခင္းမ်ိဳးလဲ....
ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ ခံစားခ်က္ေတြဟာေသဆံုးျခင္းရဲ႕နယ္နိမိတ္အလြန္မွာ ဆက္ၿပီး႐ွင္သန္ေနဦးမယ္ဆိုတာပါပဲ....
🖤♥🖤♥
အိပ္ေပ်ာ္ကာစ အေနအထားမွာအဆက္မျပတ္ျမည္ေနတဲ့ဖုန္းသံေၾကာင့္ ရင္ထဲလွပ္ခနဲျဖစ္ၿပီး ႏိုးလာရသည္....
ေဘးဘီကိုတစ္ခ်က္ေဝ့ၾကည့္ေတာ့ ကိုကို႔ကိုမေတြ႔ရတာမို႔ မူးေနာက္ေနာက္နဲ႔ပဲျမည္ေနတဲ့ဖုန္းကိုလိုက္႐ွာေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းအံုးနားမွာေတြ႔ရၿပီ......
ဖုန္းကိုေကာက္ယူၿပီးတစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လက္႐ွိခံစားခ်က္မွန္သမ်ွနဲ႔လံုးဝကင္းလြတ္ၿပီး အံ႔ၾသျခင္းေတြထဲလံုးလံုး နစ္ျမဳပ္သြားခဲ့ရၿပီ....
မလိုခ်င္တဲ့ဘဝကို မေရာက္ခင္နာရီပိုင္းအလိုမွာကိုယ္ေနာက္ဆံုးေခၚခဲ့တဲ့ဖုန္းက ကိုယ့္ကိုအခုျပန္ေခၚေနၿပီ.....
လူတစ္ေယာက္ရဲ႕႐ွင္သန္ျခင္းနဲ႔ေသဆံုးျခင္းနယ္နိမိတ္စည္းမ်ဥ္းေပၚက ခပ္ပါးပါးအသက္႐ွဴသံေတြကို ဒီဖုန္းထဲကေနနားေထာင္ခဲ့ရတာေလ....
လက္ထဲမွာအဆက္မျပတ္ျမည္ေနတဲ့ဖုန္းကို ခပ္တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္မိရင္း ေဝခြဲမရတဲ့ ဘူတာရံုမွာရထား ရပ္ေစာင့္ေနရသလိုပါပဲ.....
ဒဏ္ရာေဟာင္းေတြဆီျပန္လွည့္မဲ့ ရထားေပၚတက္စီးမိႏိုင္လား......ဒါမွမဟုတ္ ေ႐ွ႕ဆက္သြားမဲ့ ဘဝရထားေပၚပဲတက္မိမွာလား.....
ဘယ္လိုမွေ႐ွာင္လႊဲမရတဲ့ ကံၾကမၼာကိုလက္ခံဆုပ္ကိုင္ၿပီးသားလူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေတြေဝေနသင့္ေသးလား.....
အသက္ဝဝတစ္ခ်က္႐ွဴသြင္းလိုက္ရင္း ဖုန္းဖြင့္ၿပီးနားနားကပ္လိုက္ေတာ့......
KAMU SEDANG MEMBACA
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
Fiksi PenggemarFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း