🖤Final Obstacle -4♥

1.3K 188 146
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤Final Obstacle-4♥

ဘဝမွာအမ်ားႀကီးေမ်ွာ္လင့္ၿပီးဘာမွမရခဲ့တာေတြလဲ႐ွိတယ္...

ဘာမွမေမ်ွာ္လင့္ပဲအမ်ားႀကီးရခဲ့တာေတြလဲ႐ွိတယ္....

ရသည္ျဖစ္ေစ မရသည္ျဖစ္ေစ ေမ်ွာ္လင့္ျခင္းေတြထားၿပီးေခြၽးသိပ္ရတဲ့ဘဝမွာေနေပ်ာ္ေနတာကို လူလို႔ေခၚတယ္...

ဟုတ္ပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္တို႔က အဲ့လိုလူေတြထဲက လူသားေတြပါပဲ...🖤♥

🖤♥🖤♥

စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ ဖ်က္စီးေသာင္းက်န္းၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ လူလဲ တံခါးကိုမွီၿပီးအ႐ုပ္ႀကိဳးျပတ္သလိုထိုင္ခ်လိုက္ရသည္....

ဘယ္လိုမွခံႏိုင္ရည္မ႐ွိေတာ့ေအာင္ ကိုယ့္အတၱေဒါသေတြက ကိုယ့္ကိုျပန္ၿပီးလိႈက္စားေလာင္ကြၽမ္းေနၿပီ....

ျပတ္႐ွဒဏ္ရာေတြနဲ႔ေသြးစက္စက္ယိုေနတဲ့ လက္ရယ္ စုတ္ျပတ္ပြန္းပဲ့ေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းသားေတြရယ္က ပူေလာင္ရျခင္းရဲ႕သက္ေသေတြပဲမဟုတ္လား....

မ်က္လံုးထဲကစီးက်လာတဲ့မ်က္ရည္စေတြကႏႈတ္ခမ္းေပၚျဖတ္ေျပးေတာ့ အစိမ္းလိုက္ခ်ဳပ္သလိုအက္ကြဲနာက်င္မႈမ်ိဳးခံစားလိုက္ရသည္.....

ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေရာလူေရာေသမတတ္နာက်င္ပင္ပန္းေနေပမဲ့ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္မသိပါဘူး....

Babyကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရဲတဲ့စိတ္လဲမ႐ွိေသးသလို ကိုယ့္ဟာကိုယ္ေတာင္ၿပိဳလဲရာကေနျပန္မထခ်င္ေတာ့ဘူးေလ....

တံခါးမွာေက်ာကပ္ထားရင္း ကိုယ့္လက္နဲ႔ဖ်က္စီးခဲ့တဲ့အရာေတြကိုေငးၾကည့္ေနတံုးမွာပဲ ေနာက္ေက်ာဘက္ကေနရင္ထဲထိစိမ့္ဝင္လာတဲ့အရာတစ္ခု....

ေသေသခ်ာခ်ာေျပာရမယ္ဆိုရင္ အသံေလးတစ္ခု.....

ကိုယ့္ရင္ထဲကဆူညံေနတဲ့ၿပိဳလဲမႈေတြကိုခဏေလးရပ္လိုက္ၿပီး အသံေလးကိုအာရံုစိုက္နားစြင့္လိုက္ေတာ့ ႐ိႈက္ငိုသံတိုးတိုးေလး....

တစ္ကိုယ္လံုးေရခဲ႐ိုက္သလိုအေတာင့္သားျဖစ္သြားေစတဲ့အသံေလး.....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now