🏞🏞တိုက်စားခြင်း🏞🏞

1.1K 154 128
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤ေရခဲျမစ္ဒိုင္ယာရီ♥

🏞တိုက္စားျခင္း🏞

ေမတၱာေတြရဲ႕ အလ်ားအနံဟာ တိုက္စားျခင္းရဲ႕အရပ္ေဒသေတြလား....

ပဲ့ေႂကြပါးလ်ျခင္းေတြဟာ အမုန္းေတြပဲျဖစ္ပါေစလို႔ဆုေတာင္းရင္း မင္း႐ွိရာအရပ္ကိုပဲမ်က္ႏွာမူေနမိတယ္....

ငါ့အခ်စ္ကျပန္လမ္းမဲ့လို႔ပါ baby🖤🖤🖤

🖤♥🖤♥

ညေန ၄ နာရီတိတိ.....

ေနရာကေဆးရံုဝင္ေပါက္ေ႐ွ႕....

ပါကင္ထိုးရာကေနထြက္လာမဲ့ ကားတစ္စီးကိုကြၽန္ေတာ္နဲ႔သူ မတ္တပ္ရပ္ေစာင့္ေနၾကတာပါ....

ဒီေန႔ေဆးရံုကေနအိမ္ကိုျပန္ခြင့္ရတဲ့ေန႔ေလ....

လာႀကိဳတဲ့P'Chen က သိမ္းစရာ႐ွိတာေတြသိမ္းၿပီးကားသြားထုတ္ေနတာကိုကြၽန္ေတာ္တို႔ေစာင့္ေနၾကတာပါ....

အျဖဴေရာင္စပို႔႐ွပ္လက္႐ွည္နဲ႔ ဂ်င္းေဘာင္းဘီအနက္ေလးနဲ႔ေက်ာပိုးအိတ္ေလးလြယ္ထားၿပီး ေခ်ာင္က်ေနတဲ့မ်က္ႏွာေလးနဲ႔babyက ဦးတည္ရာမဲ့ေငးေမာေနဆဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့သူ႔မ်က္ႏွာကိုပဲ ေဘးကေနရပ္ၾကည့္ေနခဲ့တာပါ.....

အေရာင္ေတြလက္ေနေပမဲ့လမ္းေပ်ာက္ေနတဲ့မ်က္ဝန္းညိဳ႕ညိဳ႕ေလးေတြရယ္.....

သူကိုယ္တိုင္မသိလိုက္ပါပဲ အေတြးေတြထဲနစ္မြန္းရင္းမဲ့က်သြားတတ္တဲ့ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္စြန္းေလးေတြရယ္....

ဒါေတြဟာကြၽန္ေတာ့္ဘဝရဲ႕သမိုင္းစာမ်က္ႏွာေတြပါပဲ....

တကယ္တမ္းေတာ့ ျပည့္စံုေကာင္းမြန္တဲ့သမိုင္းေၾကာင္းတစ္ခုဖန္တီးႏိုင္ဖို႔ကအေရးမႀကီးပါဘူး....

သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္စြန္းေလးေတြရဲ႕ ေကြးၫႊတ္မႈလားရာကိုေျပာင္းလဲေပးဖို႔ကပဲကြၽန္ေတာ့္အတြက္အခ်ိန္နဲ႔အမ်ွအေရးႀကီးေနတာပါ...

သူ႔အျပံဳးျမင္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ မည္ကာမတၱ အျပံဳးေလာက္နဲ႔ပဲေသဆံုးေပးဖို႔ကြၽန္ေတာ္အဆင္သင့္ျဖစ္ေနမိတဲ့ဘဝမ်ိဳး....

ဟုိအရင္လိုသြားတန္းေဖြးေဖြးေလးေတြေပၚေအာင္ျပံဳးျပတတ္တဲ့babyကို လြမ္းလိုက္တာဗ်ာ.....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now