🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Close to me♥
အနီးဆံုးမွာပဲ႐ွိေနေပးပါ.....
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာနဲ႔ထိစပ္ေနသမ်ွဘယ္ေနရာမွာမဆိုေပါ့....
🖤♥🖤♥
ရင္ထဲမွာ ဟာတာတာခံစားခ်က္နဲ႔ႏိုးလာေတာ့ မွန္နံရံခ်ပ္မွာထင္ဟပ္ေနတဲ့အျပင္ေလာကရဲ႕အလင္းက စူး႐ွေတာက္ပလြန္းေနၿပီ....
မနက္ခင္းတည္းကေဆးေသာက္ၿပီးကြၽန္ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တာပဲ....
ေမာတဲ့ခံစားခ်က္ကေနေတာ့ သက္သာသြားေပမဲ့စိုးရိမ္ေနရတဲ့ခံစားခ်က္ကေနေတာ့ မလြတ္ေျမာက္ႏိုင္ေသးပါဘူး.....
ကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ေပၚမွာကြၽန္ေတာ့္လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ဆုပ္ကိုင္ထားမိတဲ့လက္တစ္ဖက္ကိုၾကည့္ရင္း အသာေလးဆြဲယူၿပီးကြၽန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ဖိကပ္ထားလိုက္မိသည္....
ဒီအနမ္းမွာ ယံုၾကည္အားကိုးရျခင္းေတြအျပည့္ပါပါတယ္ ကိုကို......
🖤ဟင္ baby ႏိုးၿပီလား.....
သူ႔လက္ကိုကြၽန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ဖိကပ္ထားမိဆဲမွာပဲ သူႏိုးလာၿပီး သူ႔ရင္ခြင္ထဲကကြၽန္ေတာ့္ကိုစိုးရိမ္ေနဆဲေလသံေလးနဲ႔ေမး႐ွာသည္...
♥ဟုတ္..... ႏိုးၿပီကိုကို.....ေက်းဇူးပဲေနာ္....babyလက္ကို မလႊတ္ေပးလို႔....
🖤တသက္လံုးဆုပ္ကိုင္ထားခ်င္တာပါ babyရယ္......
ဘယ္အရာမွေတြ႔ထိခြင့္မရရင္ေန......babyလက္ကေလးတစ္ဖက္ကိုင္ထားရရင္ကို တကမာၻလံုးကိုကို႔လက္ထဲေရာက္ေနသလို ခံစားရတယ္ သိလား....
ကြၽန္ေတာ့္လက္တစ္ဖက္ကို ညင္သာစြာနမ္းရင္းေျပာေတာ့ သူ႔ရင္ခြင္ထဲပိုၿပီးတိုးဝင္မိရင္းအားကိုးတႀကီးဖက္ထားလိုက္မိေတာ့သည္...
♥အဲ့ေလာက္ဆို စိတ္ခ်ၿပီကိုကို.....babyဘာမွမေၾကာက္ေတာ့ဘူး.....
🖤အင္း....ကိုကို႐ွိေနသေရြ႕babyဘာမွမျဖစ္ေစရဘူး......ေနာ္......
အခု ေန႔ခင္းေတာင္ေရာက္ေနၿပီ ဆိုေတာ့ ထမင္းသြားစားရေအာင္ ထ baby.....
သူဆြဲေပြ႔ေတာ့ သူ႔ရင္ခြင္ထဲအလိုက္သင့္ပါသြားရတာ အခန္းထဲကေနေအာက္ကထမင္းစားခန္းအထိပါပဲ.....
CZYTASZ
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း