🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Final Obstacle -7♥
အိပ္မက္ေတြထဲမွာပဲ ႐ွင္သန္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္သူေတြရယ္....
႐ွင္သန္ျခင္းေတြကိုမုန္းတီးသြားသူရယ္...
ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဝင္သက္ထြက္သက္ေတြဟာ က်ိန္စာသင့္ခဲ့ပါၿပီ...
🖤♥🖤♥
သတိတရားနဲ႔ စိတ္ကပ္မိတာနဲ႔ၾကားရတဲ့အသံက ႏွလံုးခုန္စက္က တတီတီျမည္သံ...
ၿပီးေတာ့ကြၽန္ေတာ့္လက္ေပၚကေႏြးေထြးမႈတစ္ခု....
ယဲ့ယဲ့ေလးေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ျပံဳးမိတယ္ေလ.....
ကြၽန္ေတာ္မေသေသးဘူးဆိုတာေသခ်ာသြားၿပီမဟုတ္လား....
မ်က္လံုးကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းဖြင့္ၿပီး ကိုကို႔ကို႐ွာမိေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုဆုပ္ကိုင္ရင္းေခါင္းေမွာက္ၿပီးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ကိုကို႔ကိုျမင္လိုက္ရသည္...
ေခါင္းကပတ္တီးေဖြးေဖြးကိုျမင္ေတာ့ ရင္ထဲမ်က္ခနဲျဖစ္သြားရသည္...
ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ပတ္သတ္စပ္လ်ဥ္းၿပီးရလိုက္တဲ့ ဒဏ္ရာမဟုတ္လား....
အေတြးေတြေနာက္စိတ္ကဆက္လိုက္မိသြားေတာ့ နားထဲတိုးဝင္လာျပန္တဲ့စကားသံက ရင္ထဲမွာဘာလို႔ဆို႔နင့္ေနေစမွန္းမသိ....
ခံစားခ်က္စစ္စစ္နဲ႔ ခ်စ္တာပါတဲ့....
မင္းလဲ အဲ့လိုပဲခ်စ္ပါတဲ့....
ဘဝမွာအဲ့လိုခံစားခ်က္မ်ိဳးဝင္စရာမလိုေအာင္ကို ကိုကို႔ကိုကြၽန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္တာေလ....
ေျပာရရင္အဲ့လိုစကားအတြက္ဘာမွခံစားေနဖို႔လိုကိုမလိုတဲ့အေနအထား......
ဒါေပမဲ့ကြၽန္ေတာ္ဘာလို႔အဲ့စကားသံကိုစိတ္ထဲကထုတ္လို႔မရတာလဲ လံုးဝစဥ္းစားလို႔ကိုမရ....
မျဖစ္ဘူး.....မစဥ္းစားခ်င္ဘူး....ဆက္ၿပီးစဥ္းစားေနရင္ေကာင္းတာေတြတစ္ခုမွျဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူး....
ဒီအခ်ိန္မွာ ကိုကိုစိတ္မပူရေအာင္ေနဖို႔ကပဲအေရးႀကီးတယ္မဟုတ္လား..အဲ့ဒါမွကြၽန္ေတာ္ဒီေဆးရံုကေနဆင္းခြင့္ရမွာ...ေဆးရံုကဆင္းမွဟိုလူနဲ႔မေတြ႔ရမွာ.....ႏို႔မို႔ဆိုဘယ္လိုပံုစံနဲ႔ အေႏွာင့္အယွက္ ထပ္ေပးေနမွာလဲမေျပာတတ္....
KAMU SEDANG MEMBACA
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
Fiksi PenggemarFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း