🖤Theories of LOVE♥
🖤Season-3♥
🖤Butterfly's trick-4♥
Chaos theoryကို ကိုယ္တကယ္ယံုၾကည္ခဲ့ၿပီ baby....
လိပ္ျပာေတာင္ပံခတ္ရံုေလးနဲ႔ ကိုယ့္စၾကဝဠာတစ္ခုလံုး ေျပာင္းလဲသြားတာပါ....
အခ်စ္ေတြနဲ႔အတူေပါ့.....
🖤♥🖤♥
ၿပီးျပည့္စံုေတာ့မဲ့ ျပန္လည္႐ွင္သန္ျခင္းအတြက္ ေနာက္ဆံုးအပိုင္းအစေသးေသးေလးကို ဇာဂနာေလးနဲ႔ညႇပ္ယူကာ လိုေနတဲ့ေနရာမွာကပ္လိုက္သည္....
တုန္ယင္ေနတဲ့လက္အစံုနဲ႔ ႐ူးသြပ္ေနတဲ့ႏွလံုးသားနဲ႔ ခရမ္းေရာင္လိပ္ျပာေလးကို အခ်စ္ေတြနဲ႔ဖာေထးအသက္သြင္းခဲ့ၿပီ....
အက္ေၾကာင္းရာတခ်ိဳ႕ထင္ေနေပမဲ့ ဟိုးတံုးကလိပ္ျပာေလးအသက္ျပန္႐ွင္လာခဲ့ၿပီ....
ၾကည္ႏူးမ်က္ရည္နဲ႔ လုပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီဆိုတဲ့အသိနဲ႔ထပ္တူက်သြားခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ့္ကမာၻတစ္ခုလံုးေျပာင္းလဲသြားသလိုမ်ိဳးပါပဲ....
အလုပ္ကလြဲလို႔ဘာမွမသိတဲ့ကြၽန္ေတာ္လိုလူ....
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဆိုတာဘာမွန္းမသိခဲ့တဲ့ကြၽန္ေတာ္လိုလူက အခု အခ်စ္တစ္ခုတည္းအတြက္ ကိုယ္နဲ႔ဘယ္လိုမွဆက္စပ္မရတဲ့အရာေတြကိုတန္းစီလုပ္ေနမိတာေလ....
အခုေတာ့ Babyကိုေပးမဲ့အရာေတြထဲက ပထမတစ္ခုၿပီးသြားၿပီ.....
မတို႔ရက္မထိရက္ အသာေလး ကိုင္ၿပီး ေသတၱာအဖံုးေပၚမ်က္ႏွာဖံုးေလးကိုတင္ရင္း ကြၽန္ေတာ္တစိမ့္စိမ့္ထိုင္ၾကည့္ေနမိရင္း အေရးႀကီးတဲ့အရာေလးတစ္ခုလုပ္ဖို႔က်န္ခဲ့တာေမ့ေနတာ သြားသတိရသည္...
လိပ္ျပာေလးနဲ႔အတူစကားတစ္ခြန္းပို႔ေပးခ်င္တာေလ....
ကိုယ္ထိုင္လုပ္ေနတာက စာၾကည့္ခန္းထဲမွာပဲမို႔ စားပြဲေပၚက sticky noteနဲ႔ ေဘာပင္လွမ္းယူရင္း မ်က္ႏွာဖံုးကိုေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ရင္း ရင္ထဲကစကားတစ္ခြန္းကို ခ်ေရးလိုက္သည္...
ၿပီးေတာ့ မ်က္ႏွာဖံုးကိုေသတၱာေလးထဲေသခ်ာထည့္ပိတ္လိုက္ၿပီး ေသတၱာအဖံုးေပၚမွာကိုယ့္စာေလးကိုကပ္ေပးလိုက္သည္....
CZYTASZ
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanfictionFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း