🖤Final obstacles-1♥

1.4K 169 66
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤Final obstacles-1♥

ဘယ္ေတာ့မွ ေျမမျမႇဳပ္ပစ္လိုက္ပါနဲ႔.....

ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကိုေလာကႀကီးထဲမွာဆက္႐ွင္သန္ခြင့္ေပးပါ......

အခ်စ္ေရာအမုန္းေရာ သူသိရမွျဖစ္မွာမို႔လို႔ သူ႔ဆီအေရာက္ပို႔ေပးပါ....

ခံစားခ်က္ေတြကို ႐ွင္သန္ခြင့္ဆက္ေပးပါ....

🖤♥🖤♥

ႏွလံုးခုန္အခ်က္ျပစက္က တတီတီအသံကလြဲလို႔ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့အခန္း......

ကြၽီ ခနဲ တံခါးတြန္းဖြင့္သံနဲ႔အတူ ေျခဖြနင္းရင္းဝင္လာတဲ့လူတစ္ေယာက္.....

လူနာကုတင္နားကိုတေရြ႔ေရြ႔တိုးကပ္သြားရင္း ခ်ိတ္ထားတဲ့ေဆးအိတ္ကိုလွမ္းကိုင္မယ္အလုပ္မွာ.....

🖤ဘယ္သူလဲ.......

ျဖတ္ကနဲလက္တစ္ဖက္ကိုဖမ္းဆုပ္ရင္း ထြက္လာတဲ့ေမးခြန္းနဲ႔အတူ ဝင္လာတဲ့ေကာင္ေလးကလဲ ေအးစက္စက္ျပန္ၾကည့္လို႔...

"ကြၽန္ေတာ္ ဆရာဝန္ပါဗ်..... ႏွလံုးေရာဂါ ဌာနကပါ......Dr.Nonရဲ႕ အေရးႀကီးလူနာမို႔လို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဌာနမႉးက ကြၽန္ေတာ့္ကိုေသခ်ာဂ႐ုစိုက္ေပးဖို႔မွာလိုက္လို႔ အခုဂ်ဴတီထြက္ခ်ိန္ကိုလာၾကည့္တာပါ"

🖤ေအာ္ ေဆာရီး.........

"ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ Dr.Khun ပါ..... မွတ္ထားေပးေနာ္ ခဏခဏသူ႔ကိုလာၾကည့္ေနရမွာဆိုေတာ့မမွတ္မိရင္မေတာ္ဆြဲထိုးခံေနရမွာစိုးလို႔......သြားဦးမယ္ဗ်"

ျပန္ထြက္သြားတဲ့ေကာင္ေလးရယ္ ကုတင္ေပၚမွာၿငိမ္သက္စြာလဲေလ်ာင္းေနဆဲေကာင္ေလးရယ္ တစ္စံုတစ္ရာကိုစူးစူးစိုက္စိုက္ေတြးေတာေနတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရယ္နဲ႔ တစ္စံုတစ္ရာက အစပ်ိဳးဖို႔အသက္ဝင္ႏိုးထလာသလိုမ်ိဳးေပါ့.......

🖤♥🖤♥

Khun's POV...

ခဏေလးပဲ.....

တကယ့္ကို ခဏေလးပါပဲ.....

ကြၽန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့သူ႔မ်က္ႏွာကိုျမင္ခဲ့ရတာ......

ေအာက္စီဂ်င္ပိုက္ေတြနဲ႔မ်က္ႏွာေပၚ႐ႈပ္ယွက္ခတ္ေနတာေတာင္ ျမတ္ႏိုးခ်င္စရာခံစားခ်က္ကတစက္ကေလးမွေလ်ာ့မသြားေစတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ယုန္ကေလး.....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now