🏞Dead Feelings 🏞

1.1K 168 130
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤ေရခဲျမစ္ဒိုင္ယာရီ ♥

🏞Dead Feelings 🏞

ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲကအမုန္းသစ္ပင္ရဲ႕အရိပ္ေတြခင္ဗ်ားရင္ထဲထိရိပ္မိုးေနပါေစ....

အဲ့ဒါ သာတူညီမ်ွျခင္းရဲ႕ သေကၤတပဲ....♥♥♥

🖤♥🖤♥

ခင္ဗ်ားတို႔ဘယ္အခ်ိန္ေတြမွာ အထီးက်န္တယ္လို႔ခံစားရဖူးသလဲ....

ခ်စ္တဲ့လူကိုယ့္နားမ႐ွိတဲ့အခါလား....

မေသာက္ရေသးတဲ့ေကာ္ဖီပူတစ္ခြက္ရဲ႕ ေအးစက္စက္အေနအထားဆီကူးေျပာင္းျခင္းလား....

အားက်တယ္ဆိုတဲ့အရိပ္ေအာက္ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာျပံဳးတတ္ျခင္းမ်ိဳးလား...

စိတ္ဓာတ္ခြန္အားေပးစာသားေတြေပၚက ေရာင္စံုhighlight မ်ဥ္းေလးေတြလား....

ကိုယ့္အရိပ္ေတာင္႐ွာမေတြ႔လို႔ ေခါင္းေမာ့ၿပီး ေကာင္းကင္ကတိမ္ေတြနဲ႔စကားေျပာမိတဲ့အခါမ်ိဳးလား....

ဒါမွမဟုတ္ အဲ့ဒါေတြအားလံုးကိုလုပ္မိေနတဲ့ကြၽန္ေတာ္လား......

ဘဝက ဘာျဖစ္မယ္ဆိုတာကိုျပ႒ာန္းမထားတဲ့ စာရြက္လြတ္ေတြျပည့္ေနတဲ့စာအုပ္တဲ့....

မွားတယ္ဗ်.....သိပ္ကိုမွားတယ္....ဘာလို႔လဲသိလား.....

တခ်ိဳ႕ေသာစာရြက္ဗလာေတြဟာ နာက်င္မႈရက္စြဲေတြနဲ႔ႀကိဳၿပီးေၾကမြေနတတ္လို႔ေလ....

ဒါဟာလဲသိပ္ေတာ့မထူးဆန္းပါဘူး....

အက်ိဳးနဲ႔အေၾကာင္းေထာက္ထားတဲ့ ဘဝႀကိဳးတန္းေပၚက တစ္ဝက္တစ္ပ်က္အနာဂတ္ေတြပါပဲ....

မီးစာထည့္ထားရင္ေလာင္ၿမိဳက္မယ္....

ေအးစက္ျခင္းေတြရဲ႕ေနာက္မွာ ေရခဲ႐ိုက္ခံေသဆံုးျခင္းေတြျဖစ္လာမယ္....

အမုန္းတရားေတြပ်ိဳးမိရင္ နာက်င္ျခင္းအရိပ္ေတြဝါးမ်ိဳတာခံရမယ္....

ဒါပါပဲ.....ကြၽန္ေတာ္ဖန္တီးတဲ့ဘဝမွာကြၽန္ေတာ္ပဲ စံ ကြၽန္ေတာ္ပဲ ခံေပါ့....

Footchainေလး လႊင့္ပစ္ၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္းကစလို႔ သူ႔ကိုကြၽန္ေတာ္စကားေတြမေျပာပဲ သူအလိုမ႐ွိတဲ့ထိေတြ႔မႈေတြမေပးပဲ ဒီတိူင္းေလးပဲသူ႔နား႐ွိေနေပးခဲ့တာပါ.....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersOnde histórias criam vida. Descubra agora