*84*

495 27 17
                                    

*In dit hoofdstuk komt er een klein stukje waar het iets heftiger wordt, dat geef ik aan. *

"Babe?" Vrolijk steek ik mijn hoofd om de hoek van de deur. George trekt snel een trui over zijn hoofd en hij kijkt me bozig aan. "Je moet kloppen," mompelt hij terwijl hij naar de badkamerdeur wijst

"Stel je niet aan, ik heb Fred al vaker zonder shirt gezien en jullie zijn zo ongeveer hetzelfde," grinnik ik en ik loop naar de badkamer. George mompelt nog wat en ik schud lachend mijn hoofd. Ik klopt voorzichtig op de deur. 

"Open!" Hoor ik Fred zeggen en ik trek de deur open. Fred is bezig om al zijn toiletspullen in zijn toilettas te proppen. 

"Hey princess, wat is er?" Murmelt hij en hij drukt een kus op mijn neus. Telkens als hij dat doet smelt mijn hart omdat het echt super schattig is. Alles wat Fred doet vind ik schattig, dus het is niet dat dat veel zegt, maar dan nog. 

"Ik miste je," antwoord ik en ik ga naast de wasbak op dat aanrechtje zitten. Behulpzaam geef ik Fred zijn spullen aan, die hij driftig in zijn toilettas duwt. Vandaag gaan we naar de Burrow, want het is kerstvakantie. Over een halfuurtje gaan de huiselven onze tassen ophalen en dan vertrekken we vanmiddag. Er is weer een talentenjachtachtig ding, net als 2 jaar geleden. Ik heb me deze keer niet opgegeven, want én ik ben te oud én ik wil niet.

Maargoed, over een halfuurtje moeten we dus ingepakt zijn. Fred is dat overduidelijk niet. "Babe, dit werkt niet," zeg ik streng en ik trek de toilettas uit zijn handen. Het past er niet allemaal in als je het gewoon op elkaar duwt. Je moet dit soort tasjes altijd als een soort puzzel inpakken. 

Ik haal alle spullen weer uit het tasje en stal het uit naast de wasbak. Fred kijkt lachend toe, maar ik ben zo geconcentreerd bezig dat ik dat niet eens doorheb. Op een logische manier pak ik de toilettas opnieuw in, en nu is er zelfs ruimte over. 

"Zie je?" Trots druk ik het ding weer in zijn handen, en nu pas kijk ik op. Fred kijkt me nogsteeds lachend aan en onzeker haal ik een hand door mijn haar. "Heb ik iets gedaan of he-"

Zonder iets van een aankondiging zet Fred zijn lippen op die van mij, en verbaasd ga ik in de kus mee. "Waar was dat voor?" Vraag ik als hij zijn lippen weer van die van mij haalt. 

"You're cute," zegt Fred en hij gebaart naar de toilettas en naar mij. Vanaf het aanrechtje naast de wasbak kijk ik hem verbaasd aan. Doordat ik zit en hij staat, ben ik iets groter dan normaal. Fred is nogsteeds groter, wat best treurig is eigenlijk. Ik ben gewoon klein. 

*Vanaf hier kun je skippen als je t niet wil lezen. Er staat ook wanneer het weer "veilig" is. *

Mijn hand haakt zich in zijn kraag en ik trek hem iets dichter naar me toe. "Why?" fluister ik terwijl ik met mijn hand door zijn rode haren ga. "Because," krijg ik als antwoord en Fred verbindt onze lippen weer. 

Ik trek hem iets dichter naar me toe en de kus wordt steeds wilder. Onze tongen spelen een vurig spel om dominantie, en uiteindelijk wint Fred. Zijn tong verkent mijn mond en zijn hand gaat vanaf mijn onderrug langs mijn borsten. 

Dan kapt hij de kus ineens af en verbaasd kijk ik hem aan. Veel tijd daarvoor krijg ik niet, want Fred begint nu met kleine kusjes in mijn nek zetten. Op een bepaald plekje stopt hij en begint hij zachtjes te zuigen. Een korte kreun ontsnapt uit mijn mond en met mijn handen ga ik door Fred haar. 

Als Fred klaar is met zijn zuigzoen, bewegen zijn lippen zich weer omhoog naar mijn lippen. Hij geeft me een korte kus, en dan nog een kusje op mijn neus. Daarna stapt hij een stukje van me weg. Mijn wangen kleuren een beetje rood als ik hem zie kijken. 

"Dus dankjewel voor je hulp princess," zegt hij en hij geeft me een knipoog. Het duurt een tijdje voordat ik besef dat hij het over de toilettas heeft. Fred schiet in de lach als hij doorheeft waar ik in eerste instantie aan dacht en licht blozend kijk ik hem aan. 

*Hier kun je weer verder lezen als je t geskipt had. *

Fred tilt me voorzichtig op vanaf de wastafel en zet me op de grond. Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en loopt dan voor me uit naar de deur. Met een sierlijke boog gooit hij zijn toilettas in zijn hutkoffer, die meteen dichtklapt. George staat achter in de kamer met zijn staf gericht op de koffer. Het is duidelijk dat hij hem dicht heeft laten gaan.

Hij geeft Fred vrolijk een high-five. "Goeie timing!" Ik schiet in de lach als ik naar beide jongens kijk. Het is best grappig om te zien hoe enthousiast ze worden van een koffer die dichtklapt. Met zijn drieën lopen we naar de commonroom, waar we wachten op de rest. Waarschijnlijk gaan we gewoon een beetje hangen tot we de trein in mogen. 

~

Als laatste kom ik onze coupé binnen. We hebben een halfuurtje geleden afscheid genomen van Frederique en Fleur. Zij blijven de hele vakantie op school. Waarschijnlijk gaan ze met zijn tweeën proberen om het ei op te lossen. (Ik weet dat dit niet helemaal klopt met het originele verhaal, maar idc)

Harry heeft zijn ei ook nog niet opgelost. Maargoed, daar is nog genoeg tijd voor. Nu hebben we twee weken vakantie. En het is bijna kerst. Én ik ben bijna jarig. Ik heb in ieder geval zin in de komende twee weken. 

Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de coupé door. "Dat ik als laatste kom, zegt niet dat ik niet wil zitten hè?" George grinnikt om mijn opmerking en klopt dan op Freds been. "Je kan wel ergens zitten,"

Droog kijkt Fred hem aan. "Dat leek me ook de enige oplossing,"

Ik schiet in de lach en til dan mijn hutkoffer op. Dat ding moet wel in het rek. Helemaal uit evenwicht door het gewicht wankel ik door de coupé. 

"Princess, geef eens hier," Fred pakt behulpzaam de koffer van me over en gooit hem in 1 beweging in het rek. Dan gaat hij weer op zijn plek naast het raam zitten en hij wenkt me. Ik glimlach kleintjes als ik tussen zijn benen ga zitten. 

Met zijn rug leunt Fred tegen het raam, dus dat kan wel. Alleen George en Ginny zitten nu iets krapper, maar dat overleven ze wel. Ik leg mijn hoofd ontspannen op Freds borst en ik voel hoe hij met zijn vingers door mijn haren gaat. 

Voorzichtig pakt hij een paar strengen en hij begint ze te bewegen. "Wat doe je?" Giechel ik en ik probeer achterom te kijken. 

"Ik vlecht, zit stil," mompelt Fred en ik hoor aan zijn stem dat hij heel erg zijn best doet. Hij klinkt alleen zo als het over de winkel of quidditch gaat. Ginny staat op en gaat naast ons staan. Doordat ik me niet mag bewegen, kan ik haar ook niet aankijken. 

"Nee, wacht. Dit is makkelijker," hoor ik haar zeggen en ik voel dat er weer iemand anders aan mijn haar komt. Fred maakt een instemmend geluidje en neemt de vlecht dan weer over. "Je wordt door deze vlecht nog knapper dan dat je al bent," murmelt hij achter me.

Zo blijf ik het grootste deel van de reis heel stil zitten, terwijl Fred mijn haar probeert te doen. het gaat meerdere keren mis, maar dat maakt het niet minder leuk. Het is echt heel lief.

My Other Half ~ Fred WeasleyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu