211+212+213+214+215

1.6K 156 4
                                    

အခန္း ၂၁၁ ဆီးအိမ္ကို ကိုင္ထားလို႔ရမယ္ထင္ေနတာလား

ရန္ရုခ်န္ လွည့္ကာ အိပ္ရာေပၚ လွဲလိုက္သည္ မ်က္လံုးမိွတ္ထားကာ သူ႔ပံုစံက ဘာမွ ထပ္ေျပာခ်င္ေတာ့တဲ့ပံု မေပၚေပရႈရႈ ရန္ရုခ်န္ရဲ့မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ကာ အိပ္ရာေပၚတက္လိုက္သည္ ေစာင္ကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းမကာ ဂရုတစိုက္ လွဲလိုက္သည္ ရန္ရုခ်န္ကိုေက်ာေပးထားကာ အိပ္ရာအစြန္းကို တတ္ႏိုင္သမ်ွ ရေအာင္ကပ္လို႔ေနသည္ ဒါက ပထမဆံုးအႀကိမ္ သူ႔ေဘးမွာ တစ္ေယာက္ေယာက္အိပ္ဖူးတာပဲ ရန္ရုခ်န္ရဲ့ အရိုင္းဆန္တဲ့အိမ္မက္ထဲမွာေတာင္ ဝမ္ရႈရႈနဲ႔အိပ္ရာတစ္ခုတည္းမ်ွ သံုးရတယ္ဆိုတာ မပါဖူးဘူး လင္နဲ႔မယားလိုဆို အေဝးႀကီး'နင္က က်ားမလိုပဲ ဘယ္သူမွ နင့္ကို ယူခ်င္မွာမဟုတ္ဘူး''ရန္ရုခ်န္ နင္သတၲိရိွရင္ ထပ္ေျပာလိုက္စမ္း'သူ႔အိပ္ရာအစြန္းမွာလွဲေနတဲ့ ေသးငယ္တဲ့အမ်ိဳးသမီးကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးမႈအျပည့္နဲ႔ၾကည့္ေနမိသည္ရႈရႈ အိပ္မေပ်ာ္မွာစိုးတာေၾကာင့္ သမားေတာ္နဲ႔ေဆြးေနြးကာ သူမအာရံုေၾကာနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ အားရိွေစဖို႔  ေဆးေတာင္းထားသည္ ရႈရႈ႔အတြက္ေတာ့ သူမေဘးကလွဲေနတဲ့သူက သူမခ်စ္ေၾကာက္ရတဲ့သူျဖစ္ေပမယ့္ အရမ္းအိပ္ငိုက္ေနတာေၾကာင့္ သိပ္မၾကာခင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ့သည္ရန္ရုခ်န္က ရႈရႈ အသက္ရႈသံပံုမွန္ျဖစ္ကာ ၿငိမ္ေနတာေၾကာင့္ သူမအိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီမွန္းသိလိုက္သည္သူျဖည္းျဖည္းခ်င္းေရြ့ကာ သူမနားကပ္လာခဲ့သည္သူမႏိုးမွာစိုးတာေၾကာင့္ အရမ္းမကပ္ဘဲ ရႈရႈ ဆံပင္ရနံ႔ကို ရႈလို႔ရရံုေလာက္သာ သူမဆံႏြယ္ေတြကို ရႈရင္း သူမခႏၶာကိုယ္ေပၚက ႏူးညံ့တဲ့ ရနံ႔ကို ရႈရိႈက္ဖို႔ မနည္းစိတ္ထိန္းထားရသည္သူမအသက္ရႈသံကို နားေထာင္ရတာနဲ႔တင္ သူ႔စိတ္ေတြပါ ေအးခ်မ္းလာေတာ့သည္'ဝမ္ရႈရႈ မင္းငါ့ကို ဘယ္ေတာ့မွထားမသြားဘူးလို႔ ကတိေပးထားတယ္'........ႏြားႏို႔ ေသာက္တာ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေမာက်ေစေပမယ့္ ညက် သူမ အေပါ့သြားခ်င္လာတာပင္အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ မီးဖြင့္ဖို႔ ကုတင္ေဘးကို စမ္းေနတုန္း ရုတ္တရက္ သူမခါးကို တစ္ခုခုက ဖက္တြယ္ထားတာကို ခံစားမိလိုက္သည္ ရန္ရုခ်န္!ခ်က္ခ်င္းမ်က္လံုးျပဴးသြားကာ သူမစမ္းေနတဲ့လက္ကို ျပန္ရုတ္လိုက္ၿပီး ရန္ရုခ်န္ ႏိုးတဲ့အခ်ိန္ထိ အားတင္းကာ ေနေနမိသည္ ရန္ရုခ်န္ ထသြားေတာ့မွ ေစာင္ဖယ္ကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲ အျမန္ေျပးေတာ့သည္ဒါေပမယ့္ မ်က္ဝန္းတစ္စံုက သုမကိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးစြာၾကည့္ေနတာကိုေတာ့ သတိမထားမိလိုက္ပင္ "အရူးမ"သူသာမႏိုးရင္ တသက္လံုးေအာင့္ထားေတာ့မွာလားခနၾကာေတာ့ သူမအိမ္သာထဲက ျပန္ထြက္လာကာ အိပ္ရာေပၚ တက္လိုက္သည္ မနက္ ၅ နာရီပဲရိွေသးသည္သူအေစာႏိုးတာပဲတံခါးကို လွမ္းၾကည့္ကာ ေရရြတ္လိုက္သည္ အိပ္ရာေပၚလွဲေနရင္း ရန္ရုခ်န္ အိပ္ထားတဲ့ေနရာထိ ေရြ့သြားကာ သူ႔ေခါင္းအံုးအနံ႔ကို ရႈေနမိသည္ ေတာ္ေတာ္ၾကာ သူမျပန္ႏိုးေတာ့ သူမရန္ရုခ်န္ေခါင္းအံုးကို ဖက္အိပ္ေနတာပင္ အရမ္းကို တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္နဲ႔အျပစ္ရိွသလို ေခါင္းအံုးကို လႊင့္ပစ္ကာ အခန္းထဲ တခ်က္ေဝ့ၾကည့္လိုက္သည္ အခန္းထဲ ဘယ္သူမွ မရိွတာေသခ်ာေတာ့မွ သက္ျပင္းခ်လိုက္မိသည္ ေန့လည္စာစားခ်ိန္ေတာင္ ေရာက္ေနတာေၾကာင့္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ကာ အခန္းအျပင္ကိုထြက္လာခဲ့သည္"သတိထားဗီရိုကို မခိုက္မိေစနဲ႔" သူမ အခန္းထဲကထြက္လာေတာ့ လူႏွစ္ေယာက္ အဘြားအိပ္ရာကို အဘြားအခန္းထဲကေနသယ္ထုတ္ေနတာျမင္လိုက္ရသည္ အိမ္ထိန္းက သူတို႔ေနာက္မွာရပ္ကာ ၫႊန္ၾကားေနသည္ သူမအျမန္သြားကာ "အဘြားရဲ့အိပ္ရာကို ဘာလို႔ယူေနတာလဲ"

ချစ်ခြင်းဖြင့်ဖွဲ့သီသော (1-400)Where stories live. Discover now