အခန်း (၂၉၃) ခေါင်းတလားထဲကလူ
ကျန်သည့်သူများက ရှောင်ယွမ်အာကို သိချင်စိတ်ဖြင့် ကြည့်လိုက်လေ၏။ တွမ့်မူရှန်းက မေးလိုက်တော့သည်။
“ဒါကို ဘယ်သူလုပ်လဲဆိုတာသိလား ... ရှောင်ရှစ်မေ့”
ရှောင်ယွမ်အာက နှာခေါင်းရှုံ့ကာပြောလိုက်တော့၏။
“အဲဒါက ခေါင်းတလားထဲမှာနေတဲ့ လူထူးလူဆန်း ဖြစ်လောက်တယ်။ သူက ကုန်းယွမ်တုလို့ခေါ်တယ်ထင်တာပဲ။ သူက လူထူးလူဆန်း တစ်ယောက်ပဲ။ လောကကြီးက အကျယ်ကြီးပဲကို ... ဒါတောင် သူက ခေါင်းတလားထဲမှာနေဖို့ ရွေးခဲ့တာ။ ရှစ်ရှိုး မေးတော့ ညီမကြောက်သွားပြီ”
ဟွားဝူတောက်က ဆွံ့အသွားလေ၏။ လူငယ်မျိုးဆက်အဖို့ ကုန်းယွမ်တုကိုမသိတာ ပုံမှန်ပဲဖြစ်သည်။ သို့သော် သူကဲ့သို့အဖိုးအိုတစ်ယောက်အဖို့ ကုန်းယွမ်တု၏အမည်က မိုးခြိမ်းသံပမာကျယ်လောင် သည်။ သူက မျက်မှောင်ကျုံ့လိုက်၏။ "ကုန်းယွမ်တုလား”
“သူ့ကိုသိတယ်လား ... အကြီးအကဲဟွား”
“ကြားဖူးတယ်”
ရှောင်ယွမ်အာကပြောလိုက်၏။
"ရှစ်စွင်းက ခုံယွမ်ကိုလက်ဝါးရိုက်ချက်တစ်ချက်တည်းနဲ့ သတ်ပြီးတော့ ကုန်းယွမ်တုက ထွက်လာတာ။ သူက ရှစ်စွင်းကို တိုက်ခိုက်ဖို့တောင် စိန်ခေါ်ချင် နေတယ်။ ဒါပေမဲ့ အဲ့ဒီလူက သတ္တိကြောင်တာ သိသာတာပဲကို။ သူက ရှစ်စွင်းရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ကြောင့် ခြိမ်းခြောက်ခံထားရပြီး ခေါင်းတလားထဲက ထွက်မလာရဲဘူးလေ”
“နေဦး” ဟွားဝူတောက်က လက်တဖက်မြှောက်လိုက်၏။ “မျှော်နန်းသခင်က ခုံယွမ်ကို လက်ဝါးရိုက်ချက်တစ်ချက်တည်းနဲ့ သတ်ခဲ့တာလား”
“ဟုတ်တယ်လေ ... ဘာလို့လဲ”
ဟွားဝူတောက်က မင်သက်သွားလေ၏။ ကုန်းယွမ်တုကသာလျှင် သူသိသည့် တစ်ဦးတည်းသောသူ မဟုတ်ပေ။ ခုံယွမ်ကိုလည်း သူသိသည်။ တကယ်တော့ ကုန်းယွမ်တုထက် ခုံယွမ်ကို ပိုသိပေ၏။ ခုံယွမ်သည် ပွင့်ချပ်ခုနစ်လွှာလက်ရွေးစင်တစ်ယောက်ဖြစ်ခဲ့တာ ကြာနေပြီပင်။ တံခါးပိတ်ကျင့်ကြံ ပြီးနောက် ခုံယွမ်အဆင့်တက်သွားပြီဟု ကောလဟလရှိသည်။ မဟုတ်လျှင် ရဟန်းခုံယွမ်က ယူနန်၏အထွတ်အမြတ်ယဇ်ပလ္လင်၌ ဘုန်းကြီးများကိုလွှတ်ပြီး မကောင်းမှုကျူးလွန်ခိုင်းရဲသည် အထိ သတ္တိရှိလောက်မှာမဟုတ်ပေ။ သို့သော်ငြား မျှော်နန်းသခင်က လက်ဝါးရိုက်ချက်တစ်ချက် တည်းဖြင့် လက်ရွေးစင်ဇင်ကျင့်ကြံသူ ခုံယွမ်ကိုသတ်ခဲ့သည်လော။ ထိုအရာကိုယုံနိုင်ရန်ခက်ခဲ နေသည်။ သို့သော် ရှောင်ယွမ်အာအဖို့လိမ်ရန်အကြောင်းမရှိပေ။ အလွန်ဆုံးမှ သူမက ချဲ့ကားပြော တာ သို့တည်းမဟုတ် ခုံယွမ်ကို တစ်ယောက်ယောက်၌မှားတာဖြစ်ရမည်။ သို့သော်ငြား ယခုအချိန်၌ ထိုကိစ္စကိုတွေးနေတာက အကျိုးမထူးပေ။ မျှော်နန်းသခင်က ကျင့်ကြံရာမှ ထွက်လာသောအခါ သူတို့ဖြေရမည်။ နောက်ဆုံး၌ ပြောလိုက်၏။ "ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး ... အစောတုန်းက ကုန်းယွမ်တုကို ပြောတာလေ ... သူက ဓားသင်္ချိုင်းထဲမှာလား”
YOU ARE READING
ငါ့တပည့်တွေအကုန် ဗီလိန်တွေချည်းပဲ Book 2
Humorအကျဉ်းချုပ် လုကျိုးက ကမ္ဘာလောကကြီးရဲ့ အသန်မာဆုံးနဲ့ သက်တမ်းအရင့်ဆုံး မိစ္ဆာဂိုဏ်းချုပ်ဖြစ်ဖို့ နိုးထလာပြီး သူ့မှာ ဆိုးယုတ်မှုတွေ ပြည့်နေတဲ့ နာမည်ဆိုးနဲ့ ကျော်စောတဲ့ တပည့် ကိုးယောက်ရှိနေတာကို သိလိုက်ရတယ်။ သူ့အကြီးဆုံးတပည့်က ဂိုဏ်းသားထောင်ကျော်ရှိတဲ့...