Bir anda bütün ruhumu kin kaplamıştı. Uzun boylu, esmer, gözlerinde fesatlık okunan bu adama saldırmamak için kendimi zor tutuyordum.
''Merhaba Defne Hanım, buyurun, şöyle oturun'' diyerek bana deri koltuğu işaret etti.
''Teşekkür ederim'' diyerek oturdum.
''İş için başvurmuşsunuz, Sinan biraz bahsetti.''
''Evet, Sinan Bey'den bir süredir haber bekliyordum. İşe alındığımı duyunca çok sevindim, size ne kadar teşekkür etsem az.''
''Rica ederim. Pazartesi işinizin başında olursanız beni memnun edersiniz. Ayrıca, iş ile ilgili bilgileri sekreterim Arzu Hanım'dan ve diğer mühendislerimden, maaşınız ile ilgili bilgileri de şirketimizin ve fabrikalarımızın mali müşaviri Sertan Bey'den öğrenebilirsiniz.''
''Teşekkür ederim.'' dedim. Sertan'ın bu şirketin ve fabrikaların mali müşaviri olduğunu da o an öğrenmiştim.
Sinan bana gitmemi işaret edince ayağa kalktım ve Zaferle tokalaşarak odadan çıktım. Kapıyı kapattığım an derin bir nefes verdim. Birkaç adım ötede, duvarın önünde Sinan'ı beklemeye başladım. Beş dakika kadar bekledikten sonra Sinan geldi.
''Tebrikler, oldukça iyiydin Defne.''
''Defne deme bana!''
''Sessiz ol, biri duyacak.''
''Sinan..Ben onun gözlerine baktığımda anladım ki... Eğer olmazsa, onun karısı olamazsam.... Öldüreceğim onu. Ne olursa olsun bu adam sağ kalmayacak...''
''Bu ihtimali düşünme. Bugünkü gibi oynamaya devam edersen şansın var, inan bana.''
O sırada orta boylu, kumral, düz saçlı bir kız ile uzun boylu, kumral, kıvırcık saçlı bir erkek Zafer'in odasına girdiler. Kız bana çok kötü bakmıştı, aşağlayıcı bakışından çok rahatsız olmuştum. Sinan o sırada bana iğrenç gelen bir espiriyle onları bana tanıttı.
''Üvey kızlarından biri ve üvey oğlun.''
''Hiç şaşırmadım. İkisi de babası gibi fettan bakıyor. Özellikle o kız.''
''O kız Emine, diğeri de Çağan.''
Orada daha fazla durmadık ve eve gittik. Sertan bizi evde bekliyordu. Melisa'nın bakıcısını yollamış, Melisa'ya o bakıyordu. Çantamı bir koltuğa fırlattım ve diğer koltuğa oturdum. İntikam istiyorum, diye haykırdım.
''Sakin ol Tuğçe.'' dedi Sertan.
''Olamıyorum.'' dedim.
''İstersen, şimdiden başla'' dedi Sinan.''
''Evet, mesela Zafer'in kızlarından başlayabiliriz.'' diye ekledi Sertan.
Ne demek istediklerini anlamaya çalışıyordum....
YOU ARE READING
BÜYÜK SIRLAR
Teen Fiction"Sana söz veriyorum; beni tekrar içten bir şekilde gülümserken göreceksin." "Gerçekten mi?" Onun gözlerinin içine baktım. O da benimkilere bakıyor, bir cevap arıyordu. Yıllardır benim yüzümden çekmediği çile kalmamıştı. Doğruluğundan benim bile emin...