Her şey hazırdı. Birazdan Sinan gelecek, Zafer'e Sertanla ilgili araştırmalarının sonuçlarından bahsedecekti. Heyecanla bekliyordum.
Sinan, Sertan ve benim aramda bir seçim yapmak zorunda kalmıştı. İkimiz de onun yakın arkadaşlarıydık. Sinan'ı, zor da olsa benim yanımda yer almasına ikna edebilmiştim. Sertan Zafer'in damadı olursa onun yanında yer alabileceğini inanmasını sağlamıştım. Anlaşmıştık. İkimiz de Sertan'a dost gibi görünecektik; ama, kuyusunu kazacaktık.
Sinan odanın kapısını çaldığında Zafer ''Gel!'' diye seslendi. Sinan, elinde birkaç sahte evrağın bulunduğu bir dosya ile odaya girdi.
''Zafer Bey, benden Sertan Bey'i araştırmamı istemiştiniz.''
Zafer, Sinan'a Sertan'ı araştırmasının sebebini söylememişti, ben söylemiştim. Sinan ise sebebini bilmiyormuş gibi davranıyordu.
Zafer, Sinan'ın elindeki dosyayı istedi.
''Sinan, şunu ver bana.''
''Buyurun..''
Zafer, dosyayı inceledi. Dosyanın içinden bir kağıt çıkarıp okudu. Sinan'a dönerek hayret dolu bakışlarla sordu:
''Uyuşturucu bağımlılığı mı? Satıcılık yapmamış, öyle değil mi?''
''Birkaç kez, kendi arkadaşlarıyla aralarında birbirlerine satmışlar. Yeterli delil bulunamadığı için hapse girmemiş, ama ben araştırıp öğrendim.''
''Daha önce bir sevgilisi falan var mıymış?''
''Dosyanın son sayfasında yazıyor. Üstelik, uyuşturucu kullandığı zamanlardaki sevgilisini de uyuşturucuya alıştırmış.
''Üç buçuk yıldır şirketimizin mali müşavirliğini yapan kişi mı yapmış bunları?''
''Maalesef. Sertan genç bir çocuk, ama geçmişi pek temiz değil. ''
''Bunlar bir duyulsa holdingimizin adı kötüye çıkar. Uzun yıllardır bir tane bile yamuk adam tutmadım ben yanımda.''
''Zafer Bey, bilmeniz gereken son bir şey daha var.''
''Neymiş o?''
''Şirketimizde bazı yolsuzluklar yaptığını da tespit ettim. Şirketimizin gelirlerinin bir kısmını kendi üzerine almış.''
Sinan'ın son söylediği şey Zafer'i öfkelendirdiği gibi beni de korkutmuştu. Çünkü; Sertan bunu gerçekten yapmıştı, ve de bunu yapmasını ben istemiştim. Zafer'in seviyesine yaklaşmak, onu etkilemek ve Sertan'ın da Tuna'ya yaklaşabilmesi için paraya ihtiyacımız vardı. Ben de böyle bir yol bulmuştum, onun yolsuzluk yapmasını sağlamıştım. Sinan'ı da bunu Zafer'e söylememesi için uyarmayı unutmuştum. Böyle büyük bir şeyi nasıl atlarım, diye dövünüyordum içimden.
Umarım Zafer bunun üzerine gidip ayrıntılı bir şekilde araştırmaz, diye dua ettim.
''Şimdi ne yapacaksın?'' diye Zafer'e sordum.
''Şirketimizde çalışmaya devam edemez, işten çıkarıyorum onu.''
''Ne? Ama sebeplerini söyleme, yolsuzluğu falan.''
''Hesabını sormayacak mıyım?''
''Sorma, boşver. Çıksın hayatımızdan bir an önce.''
''Olmaz Defne. Bunun hesabını verecek. Zafer Hazar'ın parasını çalmanın hesabını verecek...''
YOU ARE READING
BÜYÜK SIRLAR
Teen Fiction"Sana söz veriyorum; beni tekrar içten bir şekilde gülümserken göreceksin." "Gerçekten mi?" Onun gözlerinin içine baktım. O da benimkilere bakıyor, bir cevap arıyordu. Yıllardır benim yüzümden çekmediği çile kalmamıştı. Doğruluğundan benim bile emin...