.
.
.Terasa wajahku disiram dengan air sebelum terasa pipiku ditepuk berkali-kali, memaksaku untuk membuka mata.
Pandanganku begitu kabur, kepalaku masih terasa berat dan berdenyut sakit.
Dengan pandangan yang masih kabur, dapat aku lihat seorang lelaki sedang duduk bertinggung di hadapanku.
"Boss, dia dah bangun."
Dapat aku dengar suara garaunya dengan jelas.
"Pergi."
Saat suara dingin itu memberi arahan, lelaki itu bangun dari terus duduk di hadapanku.
Kini datang pula seorang lelaki mencangkung di hadapanku. Semakin lama pandanganku semakin jelas dan kini dapat aku lihat dengan jelas wajahnya.
Taehyung.
Kelihatan dia tersenyum saat pandangan kami bertaut.
"Kau ingat tempat ni?" Tanyanya sambil matanya bergerak memerhati segenap ruang kawasan ini buatkan mataku turut sama bergerak.
Tempat yang sama dirinya membawa aku dulu. Serta-merta peristiwa itu bermain di fikiranku sekarang buatkan jantungku berdegup laju, takut.
Aku menunduk, melihat kedua-dua pergelangan tangan dan kakiku yang terikat rapi. Mulutku juga disumbat dengan sehelai kain yang diikat ke belakang kepalaku.
Aku mula panik, dengan kudratku yang ada, aku cuba melepaskan diri walaupun aku sendiri tahu, semuanya hanya sia-sia.
Tanpa suara, aku menangis dan meronta untuk melepaskan diri atau lebih tepat, meminta dirinya untuk melepaskan aku.
Perlahan-lahan aku berhenti dari terus meronta saat merasakan cengkaman yang kuat pada bahagian perutku. Dapat aku rasakan cecair hangat tidak henti-henti mengalir dari celah kelangkangku.
Rasa ngilu yang kerap aku rasakan tadi kini seperti tiada penghujungnya buatkan dahiku mula berpeluh dingin.
Tubir mataku mula digenangi air mata. Menahan sakit dan takut.
"Jungkook.."
Mata aku pejamkan, nama itu aku seru perlahan tanpa suara. Semakin sebak saat merasakan air mataku mula melurut jatuh membasahi pipiku, satu per satu.
.
.
."Yerim, where are you?"
Rintihnya perlahan, terasa tubir matanya semakin berat dengan air matanya sendiri.
YOU ARE READING
Still With You | jjk [✓]
Fanfiction"Jangan dekat, kalau tak saya terjun!" "Terjun jelah, ingat aku kisah ke? Aku naik ni pun sebab nak ambil angin." Di saat dirinya terasa rapuh, tuhan hadirkan seseorang di dalam hidupnya. Jeon Jungkook. Lelaki itu terlihat biasa, tenang, seperti...