29

1.8K 274 68
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.

"Jadi betullah yang kau cemburu?"

Yerim, sumpahlah kamu goblok banget.

"Yes I am but not like the way you think. Saya cemburu sebab awak tak macam tu pun bila awak dengan saya. Dengan dia bukan main lagi kan awak gelak, senyum, dengan saya nampak gigi awak pun jarang."

Dapat aku dengar tawanya di sana, rasanya nilah first time aku dapat buat dia gelak bebas macam ni.

" She just my old friend, Yerim. Not more than that. "

" Tak perlu explain pada saya, Jungkook. Kalau lebih dari tu pun apa salahnya? Saya bukannya girlfriend awak."

"Then, why you act like it?"

"Like what?"

"My girlfriend."

.
.
.

"Study week nanti kau nak ikut aku balik rumah family aku tak?"

"Hmm, it's okaylah. Aku rasa duduk sini je, study dekat sini. Anyway thanks ajak aku."

Dengan sopan aku menolak pelawaannya. Somi hanya mengangguk faham.

"Betul ni?" Tiba-tiba dia tanya aku balik, macam mengharap aku nak ikut dia balik.

"Iyalah." Balasku dengan tawa perlahan. Risau betul.

Mesej yang baru masuk aku tekan.

<snowball🐰

study week nanti kau balik tak?

Somi aku pandang. Dia ni jadi spy abang dia ke apa? Macam kebetulan sangat ni abang dia pun tanya benda sama. Tapi tak mungkinlah.

Saya mana ada rumah

Habis yang aku tengah duduk ni apa?
Pondok?

Itu rumah awak
Bukan rumah saya

Sama je.

Malas nak layan, aku seen kan dia tapi tak sampai seminit dia chat aku balik.

So balik tak?

Still With You | jjk [✓]Where stories live. Discover now