.
.
."Choi. Ye. Rim."
"Hey, wake up."
Perlahan-lahan mata aku celikkan saat terasa namaku diseru beberapa kali dan terasa pipiku dielus lembut.
Kepalaku terasa cukup berat, begitu juga kelopak mataku. Dengan keadaan yang masih mamai, dapat aku lihat seseorang sedang duduk di sisiku.
Namun penglihatanku terlihat cukup kabur buatkan aku tidak dapat melihat dengan jelas dirinya.
Kedengaran tawanya perlahan. Terasa tangannya mula hendak menyentuh pipiku kembali namun pantas aku mengelak buatkan dia terkedu.
Semakin lama aku semakin sedar, penglihatanku juga kembali jelas. Mataku mula mengawasi sekelilingku. Terasa cukup asing.
Semakin kuat detakan jantungku saat aku tidak dapat menggerakkan tanganku.
Nafasku terasa sesak saat aku mendongakkan kepala, dapat aku lihat kedua-dua belah tanganku terikat rapi pada palang katil, begitu juga kedua-dua belah kaki milikku terikat rapi.
"Hey, calm down."
Terdengar suara garaunya menegurku sebelum dirinya tertawa perlahan.
Dengan tubir mata yang mula digenangi air mataku sendiri, pandangan aku talakan padanya.
Taehyung..
"Rindu saya?" Tanyanya perlahan dengan senyumannya, senyumannya yang terlihat naif namun cukup menakutkan sekarang.
Aku mula menggigil ketakutan saat aku tersedar tubuhku hanya ditutupi dengan selimut tebal. Deruan nafasku mula terasa laju dan menyesakkan.
" Awak buat apa ni, Taehyung?!" Jeritku dengan dada yang terasa sesak. Aku cuba untuk melepaskan diriku namun semuanya terasa sia-sia.
"Don't worry, saya tak buat apa-apa pun lagi. I'm just undress you, that's it."
Balasnya selamba sambil menunduk, menjatuhkan pakaianku yang berada di hadapannya satu per satu ke atas lantai sebelum perlahan-lahan dia memandangku, terukir senyuman di bibirnya.
"Kenapa awak buat saya macam ni?! Apa salah saya pada awak, Taehyung?!" Tanyaku, teresak-esak aku menangis, jijik untuk menerima kenyataan yang dia melihat tubuhku tanpa keizinanku.
Aku mula meronta, kaki dan tanganku aku tarik sekuat mungkin, ingin melepaskan diri namun semuanya hanya melemahkan aku.
Teresak-esak aku menangis dan meraung sekuat hati.
"Apa salah saya pada awak Taehyung? Saya percaya kan awak.." Tuturku dengan tangisan.
"Kenapa awak buat saya macam ni?!" Jeritku sekuat hati, melepaskan geramku dengan tangisan.
YOU ARE READING
Still With You | jjk [✓]
Fanfiction"Jangan dekat, kalau tak saya terjun!" "Terjun jelah, ingat aku kisah ke? Aku naik ni pun sebab nak ambil angin." Di saat dirinya terasa rapuh, tuhan hadirkan seseorang di dalam hidupnya. Jeon Jungkook. Lelaki itu terlihat biasa, tenang, seperti...