65

1.6K 224 40
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.

<Taehyung

Yerim
Awak sihat?

Lama aku merenung ruangan chat aku dengan Taehyung. Sejujurnya aku rasa serba salah.

Dah banyak kali dia chat aku tapi aku hanya seen.

Jahat kan aku?

Jungkook suruh aku block nombor Taehyung tapi aku tak sampai hati. Tapi seen kan chat dia, buat-buat miss call dia, sampai hati pula aku.

Mesti dia rasa aku dah happy balik, aku terus lupa dia kan?

Aishh.

Tak mahu diulit rasa bersalah lagi, akhirnya jari-jemariku mula menaip di atas skrin telefonku, membalas mesejnya.

Sihat.

Finally
Awak jawab pun
Saya risaukan awak

Makin bersalah dibuatnya bila baca chat dia sekarang. Aku bahagia je dekat sini sedangkan dia dekat sana risaukan aku.

Mesti dia ingatkan aku masih broken, sebab dia belum tahu yang aku dah berbaik semula dengan Jungkook.

Kita jumpa nak?

Dah berkali-kali dia ajak berjumpa tapi semuanya aku tolak, siap ada pelawaannya yang aku tinggalkan on read.

Aku mengeluh.

Rasanya aku perlu jumpa dia, jelaskan semuanya pada dia, bagitahu dia yang aku dah berbaik semula dengan Jungkook dan, minta maaf dengan dia.

Aku tak nak dia rasa yang aku cuma cari dia time aku susah, time aku sedih.

Kan?

Boleh.
Bila?

.
.
.

"Jungkook."

"Hmm?" Sahutnya tanpa memandang aku, tumpuannya penuh pada skrin dan keyboard laptop.

Mungkin sibuk buat soalan-soalan maut untuk kitorang sem depan, maklumlah semester baru dah nak start minggu depan.

Still With You | jjk [✓]Where stories live. Discover now