-A jednymi z pierwszych dzisiejszych gości będą Tom Ellis, Lauren German a za jakiś czas dołączą do nich Aimee Garcia i Kevin Alejandro ! Przywitajcie ich bardzo ciepłymi brawami! - zapowiedział nas prezenter i w tym samym czasie weszliśmy na scenę i zajęliśmy jedną z dwóch dwuosobowych kanap. Chwyciłem za mikrofon na stoliku przed nami.
-Witajcie NY! Jak się bawicie ? - usłyszeliśmy tylko krzyk - Cieszymy się bardzo. Macie do nas jakieś pytania? - nastała chwila ciszy, a ja odchylając mikrofon od nas szepnąłem do dziewczyny - Pisali coś do ciebie, za ile będą ? - ona spojrzała kątem oka na ekran telefonu, po czym pokiwała głową na nie. Spojrzałem na widownie i jeden z przedstawicieli i organizatorów podał komuś mikrofon.
-Cześć, mam na imię Emily, moje pytanie brzmi kiedy mniej więcej jest planowana data premiery 6 sezonu ? -
-Ja nic o tym nie wiem, szczerze. To jest zależne od naszych producentów, ale podejrzewam, że będzie to kolejny rok.
-Czy Chloe i Lucyfer w 6 sezonie wezmą ślub i będą żyli długo i szczęśliwie ? - zadała pytanie kolejna osoba.
-Jak zawsze w związkach są wzloty i upadki, tak samo będzie w 6 sezonie. Lucyfer i Chloe będą dla siebie bardzo ważni nawzajem, ale nie będzie kolorowo - odpowiedziała blondynka. Gdy wypowiedziała pierwsze słowa i spojrzała na mnie, na co ja się uśmiechnąłem.
-Jak Lucyfer i Chloe poradzą sobie w roli niebiańskiej rodziny, jako Bóg i Bogini ?
-Będą w tym pewne komplikacje, ale Lucyfer odnajdzie swoje powołanie - wymienialiśmy się z Lauren mikrofonem.
-Chloe wróci do LAPD ? - padło szybkie pytanie.
-Myślę, że jeśli byłaby taka możliwość to na pewno - odpowiedziała Germ.
Na początku padały pytania o seriale, następnie ogólnikowe o nas, a jeszcze później większość rzeczy sprowadzała się pod koniec naszego występu do naszego życia prywatnego.
-Tom, co uważasz o fandomie shipu twojego i Lauren ? - po tym zdaniu usłyszałam lekki śmiech - To samo pytanie jest też do ciebie Lauren.
-Popieram - spojrzałem na dziewczynę i zaśmiałem się, bo chciałem zrobić sobie w pewnym stopniu żart - a ty co o tym sądzisz - śmiałem się dalej lekko.
-Ja nie nam się na tym, więc nie mam nic do powiedzenia, ale uwielbiam wszystkich widzów - powiedziała i odłożyła mikrofon na swoje nogi, a po tym ukazała kształt serca rękoma w stronę widzów, po czym posła im buziaczki.
-Tom, zostaniesz moim mężem ? - piskom z widowni nie było końca.
-Wybacz mi, ale jestem zajęty - uśmiechnąłem się do nich.
-Meaghan się nie dowie - wszyscy się zaczęli śmiać.
-Lauren masz kogoś ? - spytała jedna z dziewczyn z widowni.
- Spotykam się z kimś, ale nie będę mówić z kim.
-Jak nazwalibyście swoje dzieci, gdyby się teraz urodziły.
-Pozwól, że zacznę - spojrzałem na dziewczynę - Ja wybrałbym dla chłopca Diego, a dla dziewczynki Grace lub Ivy.
-No to ja dla dziewczynki Jasmine lub Gianna, a dla chłopca Matt lub Luke - chociaż takie imiona widziały mi się ponad rok temu, ale no jak widać ich nie wykorzystałam - uśmiechnęła się lekko.
Poinformowano nas, że już nadszedł koniec. Organizatorzy przeznaczyli jutrzejszy dzień dla Aimee i Kevina, bo samolot strasznie im się spóźniał. Zeszliśmy ze sceny, ruszyliśmy na Meet'n'Greet. Zasiedliśmy do stolików i czekaliśmy na fanów. Siedzieliśmy na nasze nieszczęście w lekkiej odległości od siebie, ale miałem widok na Lauren.
Pierwszy podszedł dorosły mężczyzna z wypakowanym plecakiem, z którego po chwili wyjął butelkę od wody i dwa kieliszki. Polał do nich i podsunął Lauren.
-Co to jest ? - uśmiechnął się diabelsko -Ja dziękuję, nie mogę.
Macie rozdział na dzień dobry!
CZYTASZ
We're just friends | Lauren German & Tom Ellis
FanfictionGłowni aktorzy serialu Lucyfer: -Tom Ellis - w szczęśliwym małżeństwie, ma 3 dzieci z poprzednich związków. Jakiś czas temu przeprowadził się z Londynu do Los Angeles ze względu na swoją żonę. -Lauren German - szczęśliwa singielka, która w posiadani...