Tom
Właśnie siedzę na ziemi i nie dowierzam co właśnie robię. Pakuję się na wyjazd z moją byłą żoną. Wyjazd, w sumie to w pewnym stopniu małe wakacje dotyczące serialu, który jakiś czas temu kręciłem z Meaghan. Ponoć Mop dostała dotację na drugi sezon i jako aktor, mam możliwość rozwijania się dalej, jako postać Andy'iego.
Zamknąłem walizkę i wstałem. Ruszyłem na dół, aby zapakować kilka kanapek, które zrobiłem z samego rana. Do plecaka, który będę miał w samolocie spakowałem elektronikę i ruszyłem do samochodu.
"Jadę po ciebie 😘"
Wysłałem szybkiego sms i ruszyłem po dom dziewczyny, pod którym po krótkiej chwili się znalazłem. Patrzyłem w drzwi od jej domu. Chwilę później blondynka wyszła z niewielką walizką. Wysiadłem więc i pomogłem jej zapakować walizkę do bagażnika, który zaraz potem domknąłem i stanąłem naprzeciwko niej i spojrzałem w jej oczy. Dłonie położyłem na jej biodrach i wbiłem się w jej usta.
-Zapraszam do autka kochanie - złapałem jej dłonie i oboje wsiedliśmy do samochodu.
***
Po kilkugodzinnym locie byliśmy w Detroit. Lauren została w pokoju hotelowym, a ja i Meaghan pojechaliśmy na jedną z kilku konferencji. Na szczęście pierwsza nie była długa. Trwała niecałą godzinę. Teraz byliśmy z Meaghan w jednej garderobie. Niestety tylko tyle nam jej przydzielili. Pozwoliłem, aby Meg przebrała się jako pierwsza. Ja w tym czasie siedziałem przy stoliku i przeglądałem Instagrama. Spojrzałem za okno i zauważyłem piękny zachód słońca. Postanowiłem zrobić zdjęcie i wstawić na story. Lauren od razu na nie odpowiedziała.
"Mam ładniejsze słońce 😝 Za ile będziecie ?"
„Już skończyliśmy, Meg się przebiera, potem ja i jedziemy. Po drodze wpadniemy chyba do In'N'Out'a. Chcesz coś ?"
„Możesz mi sałatkę grecką wziąć 🤤"
„Sałatkę ? Od kiedy tam sałatki są ?"
„Od zawsze, tyle, że ty zawsze jesz tylko burgery"
„Ha ha bardzo śmieszne. Nie zapominaj kto tutaj w tym związku na siłownie chodzi"
„Sugerujesz, że jestem gruba?"
„Ależ skąd kochanie" - zawołała mnie Mop, bo już skończyła się przebierać. Odłożyłem więc telefon i ruszyłem do łazienki
„Tęsknie już 🥺"
Pov. Meaghan
Lauren jest spoko, Ale jednak nie chcę, aby była z Tomem. Źle mi się robi na samą myśl o tym. Nie mogą, nie pasują do siebie w ogóle. Lauren to dla mnie największa lesbijka jaką znam. Nie może motać Thomasowi w głowie. Udaje, że jej zależy, a tak naprawdę traktuje go jak przykrywkę. Mógłbym mu oczy, a potem go zostawię dla jakieś Baby. Fu, ohyda.Sięgnęłam po komórkę chłopaka i odczytałam wiadomość od blondynki. Weszłam w jego galerię i zaczęłam usuwać część zdjęć z nią, następnie weszłam na instagrama i usunęłam pojedyncze posty z Lauren, Którymi składały życzenia kilka lat temu. Gdy usłyszałam dźwięk klucza odłożyłam szybko telefon na Stolik. Tom wyszedł z pokoju bez koszulki i ze spodniami na biodrach, co robiło go strasznie seksownym. Wstałam
-Już idziemy ? - podeszłam bliżej i oparłam się o stolik.
-Jeszcze chwilka - uśmiechnął się, założył koszulkę, które mu się pod winę wa, ruszyłam jeszcze bliżej i poprawiłam moją, znając go lekko po klatce.
-Dzięki - powiedział niepewnie i wrócił do łazienki - jedziemy coś zjeść jeszcze, nie ? - powiedział do mnie przez drzwi.
-Jasne, a gdzie ?
-Napisałem Lauren, że do In'N'Out'a skoczymy, może być ?
-Pewnie nie ma problemu - po chwili podeszłam pod drzwi i zapukałem – mogę na chwilę? – Już kilka sekund później Tom wpuścił mnie środka, a ja poszłam się załatwić, on chciał wyjść, ale ja nie chciałam, więc uprzedziłam jego ruch – spokojnie, zostań – wstałam z toalety, podeszłam do niego.
Po zastanowieniu wtulałam się w niego. On na początku nie oddał, lecz ja nie przestawałam. Zamknęłam oczy i przypominałam sobie wszystkie nasze wspólne. Każdą wspólną kąpiel, każdy wspólny wyjazd.
-Nie radzę sobie - szepnęłam
-O czym ty mówisz ? - lekko zaczął oddawać
-Nie umiem tak żyć
-Tak, czyli jak ?
-Bez ciebie.
Z okazji 10 k wyświetleń książki mam dla was bonus
Dt.
Palutekk deckerstarr ___maxine__ Gwiazda95 laurellistomilosc Lauren_oddaj_usta_
CZYTASZ
We're just friends | Lauren German & Tom Ellis
FanfictionGłowni aktorzy serialu Lucyfer: -Tom Ellis - w szczęśliwym małżeństwie, ma 3 dzieci z poprzednich związków. Jakiś czas temu przeprowadził się z Londynu do Los Angeles ze względu na swoją żonę. -Lauren German - szczęśliwa singielka, która w posiadani...