Od razu mówię, czuje straszny cringe czytając ten i dwa kolejne rozdziały, nie wiem jak z kolejnymi ale przepraszam za tą dawkę mrozu.
Około 3 w nocy nie było ze mną najlepiej. Leżałam i turlałam się po ziemi. Wzięłam wszystko, co mogłam. W butelce była resztka wódki, a tabletki czekały tylko na popicie ich. Zbierałam swoje siły i szykowałam się na ostateczną chwilę, gdy nagle film mi się urwał.
Rano obudziła mnie Julie, która przyszła sprawdzać co u Pepper, gdyż nie poinformowałam jej wcześniej o tym, że szybciej wrócę. Ciężko było mi otworzyć oczy, ale byłam w opłakanym stanie. Usiadłam z pomocą dziewczyny.
-Germ, co ci się stało ? Coś ty najlepszego zrobiła - pomogła mi się położyć na kanapie i zajęła się mną, mimo tego, że nie chciałam tego.
Chciałam jej odpowiedzieć, ale nie umiałam. Dziewczyna zniknęła w drzwiach kuchni i zaczęła tam coś robić. Po chwili przyniosła mi herbatę i kanapkę.
-Lauren oszalałaś, po co znów sięgałaś po narkotyki ? Co ci to da ?! - wzięła odkurzacz i wciągnęła resztki woreczków tym właśnie urządzeniem - Żeby mi to było ostatni raz!
Julie ogarnęła mnie i położyła do łóżka, zabroniła mi brać jakichkolwiek używek. Miałam przy sobie telefon, do którego zajrzałam pierwszy raz od prawie dwudziestu godzin. Miałam sześć nieodebranych połączeń od Flo i dużo powiadomień z Instagrama. Postanowiłam oddzwonić. Wybrałam numer i chwilę później, zaczęłam słyszeć dźwięk sygnałów, który nagle się urwał.
-Mamo! Wszystko u ciebie okej ?
-Tak, jest wszystko dobrze słońce - mówiłam chrypką - a jak u ciebie ?
-U mnie dobrze, tata tylko chodzi smutny - łza mi pociekła.
-Spokojnie, wszystko będzie dobrze - powiedziałam po chwili ciszy - a zostajecie jeszcze te trzy dni ?
-Chyba tak. Muszę pogadać z tatą, abyście się pogodzili.
-Nie zamartwiaj się tym proszę - włączyłam go na głośnik - prędzej czy później będzie dobrze, okej ?
-Mhm - westchnął smutno - kocham cię.
-Też cię kocham - nastała dłuższa chwila ciszy - dawaj znać jak u was. Zobaczymy się za parę dni.
-Mhm. To papa.
-Papa słońce - rozłączyłam się i pogrążyłam we śnie.
CZYTASZ
We're just friends | Lauren German & Tom Ellis
FanfictionGłowni aktorzy serialu Lucyfer: -Tom Ellis - w szczęśliwym małżeństwie, ma 3 dzieci z poprzednich związków. Jakiś czas temu przeprowadził się z Londynu do Los Angeles ze względu na swoją żonę. -Lauren German - szczęśliwa singielka, która w posiadani...