Pov. Tom
Napisała do mnie Meaghan chwilę po tym, jak moja żona dała mi kosza. Postanowiliśmy się spotkać i wyjaśnić wszystko, co zostało za czasów naszego związku, a dodatkowo Meaghan chciała mi coś pokazać. Flo w tym czasie sam z siebie wyszedł z domu, aby spotkać się ze znajomymi, więc tyle dobrze, że nie musiałem go zbywać z domu.
Ogarniałem ostatnie brudy, które zostały tu jeszcze przed przyjazdem. Nie miałem co robić, więc zamachnąłem się tak, że posprzątałem cały dom.
Za chwilę miała przyjść moja była żona. Trochę się stresowałem, nie powiem. Nie wiedziałem tak naprawdę, o czym mamy rozmawiać, niby mamy temat, ale nie przygotowałem się. Nic praktycznie nie pamiętam ze związku z nią.
W tym właśnie momencie wybrzmiał dzwonek do drzwi. Zerwałem się z kanapy i ruszyłem otworzyć. Tak jak przewidywałem to była Meg. Wpuściłem wysoką kobietę i weszliśmy w głąb domu. Zaprosiłem ją na kanapę, jednak, zanim co, blondynka wyjęła z torebki butelkę wina i dała mi ją w prezencie, a następnie wyjęła butelkę przeźroczystej alkoholowej cieczy i postawiła ją na stoliku.
-A to na teraz, aby luźniej się nam rozmawiało - zaśmiała się lekko nerwowo.
-Trafiłaś idealnie, akurat miałem dziś ochotę się napić - oboje się zaśmialiśmy.
-Potrzebujemy tylko kieliszków, zapodasz ? - wstałem i spojrzałem na nią.
-Jasne, daj mi chwilkę - ruszyłem do kuchni, podszedłem do witryny i wyjąłem zestaw kieliszków, które kupiliśmy z Meaghan we Włoszech. Wróciłem i postawiłem dwa małej objętości szkiełka tuż obok siebie. Dziewczyna rozlała nam ciecz i się zaczęło.
***
Pov. Meaghan
Mój plan dobiegł końca. Uchlałam Toma do upadłego, tak aby utracił świadomość. Teraz zostało mi zaprowadzenie go do sypialni i wykorzystanie. Lauren mnie rozśmieszyła tą wiadomością i to właśnie ona napędziła mnie do zrobienia tego, co właśnie mam zamiar zrobić.
Kilka minut później moja ofiara leżała już na łóżku, na dodatek w całości naga. Ja rozebrałam się chwilę po tym, jak skończyłam to samo robić z nim. Zaczęłam działać.
***
Po moich zabawach bez jego wiedzy ubrałam siebie i jego, jednakowo jemu ubrałam tylko bokserki. Położyłam się obok niego i zasnęłam. Rano wstałam szybko i zmyłam się do domu, zanim on się obudził.
CZYTASZ
We're just friends | Lauren German & Tom Ellis
FanficGłowni aktorzy serialu Lucyfer: -Tom Ellis - w szczęśliwym małżeństwie, ma 3 dzieci z poprzednich związków. Jakiś czas temu przeprowadził się z Londynu do Los Angeles ze względu na swoją żonę. -Lauren German - szczęśliwa singielka, która w posiadani...