not :isme den anlaşılacağı gibi baya eğlenceli bölüm:)..
Süpürge mi? Ying Qin'in vücudu güçsüz bir şekilde sallandı.
Elimdeki mızrak Doğu Denizi'nin en iyi Xuan Yeşimi kullanarak üretilmiş Ruh yüksek seviye bir silah. Uzunluğu 2.3 metre, mızrak ucu Donmuş Jadeit Özü'nden özel olarak yapılmış, metali bile delip geçecek keskinliğe ve düşmanların düşüncelerini yavaşlatma etkisine sahip...
Elimde böyle güçlü bir silah var, ancak sen bana karşı bir süpürgeyle mi dövüşmeyi düşünüyorsun?
O şey yalnızca sıradan bambuyla yapılmış! En ufak dokunuşta bile ikiye ayrılır, onu kullanarak bana karşı nasıl dövüşmeyi bekliyorsun?
Yalnızca o da değil, Ruohuan gongzi de tamamen şaşkına dönmüştü.
Ruh yüksek seviye bir silaha karşı bir süpürgeyle dövüşmek mi? Usta Zhang... karşı tarafı aşağılarken biraz fazla ileri gittiğini düşünmüyor musun?
Ancak... bunun karşısında hissettiğim açıklanamaz keyif de ne?
"Harika, hemen döneceğim!" Heyecandan dudakları kontrolsüzce yukarı kıvrılan Ruohuan gongzi hemen koştu.
"Sen..." Ruohuan gongzi'nin yüzündeki keyifli ifadeyi gören Ying Qin iç organlarının öfkeyle kaynadığını hissediyordu. "Usta Zhang, sana içten bir şekilde meydan okudum ve kabul ettiğine göre, umarım ciddiye alırsın. Yoldaş usta hocalar olarak, beni bu şekilde aşağılamanın uygunsuz olduğunu düşünmüyor musun?"
"Aşağılamak mı?"
Zhang Xuan kafasını salladı. "Gerçekten de seni aşağılamaya çalışmıyorum, o kadar ileri gitmeme de layık değilsin. Sana karşı bir mızrak kullanmamamın nedeni, mızrak sanatımın aşırı güçlü olması. Gücümü iyi kontrol edemezsem seni kazara öldürmekten korkuyorum ve bu epey sorun çıkartır. Bir süpürge gerçekten güçsüz olsa da, kontrol etmek çok daha kolay, böylece sana zarar vermekten kaçınabilirim!"
Gerçekten de Ying Qin'i aşağılamak gibi bir niyeti yoktu.
Karşı tarafın neden böyle düşündüğünü görebiliyordu, ancak eğer onu aşağılamak isteseydi, elinde hiçbir silah olmadan tek darbede kolaylıkla yenebilirdi.
Dürüst olmak gerekirse, karşı tarafa duyduğu saygı nedeniyle silah olarak bir süpürge kullanmayı seçmişti.
"Sen..." Ying Qin o kadar öfkelenmişti ki gürültülü bir şekilde gülmeye başladı. Bağırırken gözleri tehditkar şekilde kısıldı, "Pekala! O halde mızrak sanatın ne kadar güçlüymüş görelim!"
Üstün bir 4. sınıf öğrencisine bir çaylağın onu kazara öldürmekten korktuğunu söylemesi... Ying Qin'in içinde öyle bir öfke kaynıyordu ki, karşı tarafı oracıkta paramparça etmek için ileri atılabilirdi.
Onlar konuştukları sırada Ruohuan gongzi çevreden ondan fazla süpürge toplayarak, Zhang Xuan'in aralarından seçmesi için platforma attı.
Zhang Xuan içlerinden rastgele birini alarak Ying Qin'e döndü. "Artık başlayabiliriz."
"Eceline susuyorsun!"
Zhang Xuan'in ona karşı gerçekten bir süpürge kullanmayı düşündüğünü gören Ying Qin öfkeyle kükredi ve elindeki mızrağı dev bir ejderhayı andıran bir güçle ileri savurdu.
Çevrede insanı paramparça edebilecek güçte bir rüzgar yükseldi.
Zhenqiyle dolan Ruh yüksek seviye mızrak havayı yararak Zhang Xuan'e doğru fırlarken kulakları sağır eden bir ses patlaması yarattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
ФэнтезиLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...