Gizli Kod

39 10 0
                                    

"Hiç şüphe yok, o kabile üyesi kesinlikle kılık değiştirmiş Zhang Xuan denen adamdır!"

Bu noktada, Altınyaprak Kralı için her şey gün gibi ortadaydı ve yüzü öfkeden mosmor olmuştu.

Tam o sırada o adamı nasıl yakalayacaklarını düşünüyorlardı, ama kim bilebilirdi ki, kendilerinden biri kılığında karşılarına çıkıp bu formasyon plakasını onlara bırakacaktı?

Önceden hazırlıklı olsalardı, aktifleştirildiği anda oluşumu kaba kuvvetle yok edebilirlerdi. Ancak, aktifleştirilmiş oluşumun içinde durduklarında, bunu yapmak artık o kadar kolay değildi. Önce oluşumun merkezini bulmaları gerekiyordu.

"Hıh! 7. sınıf bir oluşum zorlu olabilir, ama ben oluşumlarda yetenekliyim. Bunu çözemeyeceğime inanmıyorum!"

Altın Yaprak Kralı aşırı derecede öfkeliydi, ancak öfkesini kaybetmesinin zamanı olmadığını biliyordu. Bu yüzden öfkesini bastırdı ve oluşumu sakin bir şekilde değerlendirmeye başladı.

Birçok Kral arasında, formasyon alanında en yetenekli olanı oydu. Bu aynı zamanda mührü geçmek için seçilmesinin nedeniydi. Diğer taraf onu tuzağa düşürmek için 7. derece zirve formasyonunu kullansaydı, yine de epey bir çaba sarf etmesi gerekecekti. Ancak, formasyon 7. derece zirveye ulaşmamış olmasının yanı sıra, formasyon bayrakları yerine bir formasyon plakasından da aktive edilmişti. Böyle kalibrede bir formasyonun onu tuzağa düşürmesi imkansızdı!

Altın Yaprak Kralı, yukarı doğru algıladığı yöne doğru uçtu ve birkaç nefes sonra, çevresinin hala tamamen puslu olduğunu fark etti. Daha sonra durdu ve öne, arkaya, sola ve sağa uçmayı denedi.

"Çevreyi ve yön duygusunu bu denli çarpıtabilmek gerçekten de müthiş bir oluşum!" diye belirtti Altınyaprak Kralı, kasvetli bir ifadeyle.

Analizine göre oluşum göründüğü kadar basit değildi.

Zamanla bu oluşumu kesinlikle parçalayabileceğinden emindi ama kısa vadede bunu başarması son derece zordu!

"Ah!"

Altın Yaprak Kralı, oluşumun Yaşam Kapısı'nın nerede olduğunu analiz etmeyi umarak bir pusula çıkarmıştı ki, oluşumun derinliklerinden gelen bir acı çığlığı duydu. Ardından, yere çarpan bir nesnenin sesi yüksek sesle yankılandı.

"O adam kabile üyelerimize mi saldırıyor?" Altın Yaprak Kralı gözlerini tehditkar bir şekilde kıstı

Aldatma Oluşumları genellikle başkalarını öldürme gücüne sahip değildi, bu yüzden birinin içinde sıkışıp kalmak büyük bir sorun değildi. Dahası, onları tuzağa düşüren oluşum, yetiştiricinin zhenqi'si üzerinde aşırı yük olan bir oluşum plakasından aktive ediliyordu. Onları kısa bir süreliğine tuzağa düşürebilirdi, ancak diğer taraf zhenqi'si bittiğinde, oluşum otomatik olarak serbest bırakılırdı ve masalar tersine dönerdi. Onlar tam güçlerinde, zarar görmemiş olacaklardı, diğer taraf ise zhenqi'sinin emilmesinden dolayı dövüş becerisinde bir düşüş yaşayacaktı.

Savaş ne kadar uzun sürerse diğer taraf için o kadar dezavantajlı olacağından, oluşum içinde zaman geçirebileceğini düşünüyordu. Ancak, oluşum hala aktifken adamın kabile üyelerine saldıracak güce sahip olacağını kim bilebilirdi ki!

O adam ölümü göze alıyordu!

Bir sıçrayışla hemen çığlığın geldiği yöne doğru koştu ve beklendiği gibi tek bir yumrukla öldürülmüş bir kabile üyesi buldu. Kabile üyesinin parmağında olması gereken saklama yüzüğü yoktu, muhtemelen alınmıştı.

"Ah!"

Bir sonraki anda, bir acı çığlığı daha duyuldu. Bir kabile üyesi daha öldürülmüştü.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin