not:Yeni bölüm 30 oy da gelecek...O anda, Lu Feng'in vücudu güçsüz bir halde iki tarafa sallandı.
Daha az önce derslerine olan güvenini dile getirmişti, ancak bu herifler himayesinden ayrılmak istediklerini söylüyorlardı.
Yüzümü böyle tokatlamak zorunda mısınız?
İçinde yükselen ezici öfkeyi bastıran Okul Müdürü Lu boğuk bir sesle sordu, "Neden?"
Öğrencilerden biri konuşmadan önce bir an tereddüt etti. "Hocama bildiririm, Usta Zhang'in dersini dinledikten sonra, ömrümüzün son birkaç yılını hap üretimi öğrenerek boşa harcadığımızı hissettik. Bu nedenle, umarız bizi bırakırsınız! Himayenizden çekilsek bile, kalbimizde sonsuza kadar hocamız olarak kalacaksınız. Size en ufak bir saygısızlık bile göstermeyeceğiz!"
Kıyas yoksa, hasar da olmazdı.
Yalnızca Usta Zhang'in dersini dinledikten sonra hap üretiminin gerçekte ne olduğunu ve Okul Müdürü Lu'nun rehberliğinde ne kadar dolambaçlı yollara saptıklarını anlamışlardı!
Eğer en başından itibaren Usta Zhang'den öğrenmiş olsalardı, şimdiye kadar çoktan 6 yıldızlı eczacılığa ve hatta daha yüksek bir seviyeye ulaşmış olurlardı!
Hocalarının himayesinden çıkmalarının onun itibarını lekeleyeceğinin farkındaydılar, ancak kendi gelecekleri için başka seçenekleri yoktu.
Aynı hocaların öğrencilerini seçebilmeleri gibi, öğrenciler de kendi hocalarını seçebilirlerdi. Lu Feng'i çoktan hocaları olarak kabul etmiş olsalar bile, hala himayesinden ayrılma özgürlüğüne sahiplerdi. Ne de olsa onlar has çıraklar değil, yalnızca normal öğrencilerdi.
Hayatınızın son birkaç yılını boşa harcamak... Okul Müdürü Lu yalpaladı ve göğsünde ezici bir baskı hissetti. Bir anlığına, nefes alamamıştı.
Onun, Eczacılık Okulunun müdürünün ve tüm Hongyuan İmparatorluğundaki en üstün usta eczacının dersleri... birinin ömründen mi çalmıştı!?
Arhh, kalbim ve ciğerlerim...
O herif sizi böyle büyüleyip, hayran bırakmak için ne söyledi?
Lu Feng öfkeli bir ifadeyle himaye nişanlarına birer damla kan damlatırken konuştu, "Pekala, Zhang Xuan'in nerede olduğunu söylediğiniz sürece himayemden çekilmenize izin vereceğim!"
Öğrencileri çoktan bu sözleri söylemişlerdi. Eğer bunun üzerine onları tutmaya çalışırsa, yaşadığı aşağılanmayı arttırmaktan başka bir işe yaramazdı!
Öğrenci karşılık vermeden önce bir an düşündü. "Usta Zhang dersini bitirdikten sonra, Eczacı Köşküne yöneldi... Görünüşe göre 6 yıldızlı eczacılık sınavına girmeyi planlıyor!"
"Eczacı Köşkü mü?" Himayesinden çekilen bu öğrencileri görmezden gelen Okul Müdürü Lu arkasını dönerek diğerlerine işaret etti. "Gidip bir bakalım!"
Aynı Doktorlar Kulesi gibi, Eczacı Köşkü de eczacıların birbiriyle etkileşime girip, sınavlarına girdikleri yerdi. Aynı zamanda girebileceğiniz pek çok başka test daha vardı.
Lu Hui'yi kütüphaneyi koruması için geçici olarak arkada bıraktıktan sonra, Lu Feng ve diğer müdür yardımcıları aceleyle ilerlediler.
Eczacı Köşkü de aynı Doktorlar Kulesi gibi son derece uzun bir binaydı ve Eczacılık Okulu'nun simgesiydi.
Eczacı Köşkünün hala tüm görkemiyle yerinde durduğunu gören grup rahat bir nefes verdi.
Zhang Xuan'in geçmişte yol açtığı yıkım düşünülürse, Lu Feng bile biraz korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...