"Ayağa kalk! Xuanxuan Grubu için özenle çalıştığın sürece, mızrak sanatına rehberlik edeceğim!" Zhang Xuan başıyla onayladı.
Xuanxuan Grubu daha yeni kurulmuştu ve yalnızca çaylaklardan oluşan bir grup olduğu düşünülürse, acilen güvenilir bir dövüş gücüne ihtiyacı vardı. Zhang Xuan'in her olayda üyelerini koruyacak vakti yoktu, bu nedenle sorun çıkaranları uzak tutmak için gruba yeterince güçlü üstatlar almalıydı.
Bunların 4. sınıftan üç deha oldukları düşünülürse, gerçekten de uygun adaylardı.
Zhang Xuan'in onları kışkırtarak Xuanxuan Grubu'nun kapı muhafızı olma bahsine zorlamasının nedeni de buydu.
Onları özellikle aşağılamaya çalışmıyordu. Onların varlığıyla, sorun çıkartmaya gelenler Xuanxuan Grubu'na saldırmadan önce bir durup düşünmek zorunda kalacaklardı.
Ying Qin ayağa kalkarak konuştu, "Pekala. Üçümüz Gerçek Helios Grubundan çıkarak Xuanxuan Grubu'na katılacağız!"
Şu anda, yalnızca karşı tarafın dövüş güdünden değil, karakterinden de etkilenmişti.
Bir düelloda bile, karşı taraf ona mızrak ustalığının özünün silahın kendisinde olmadığını göstermek için bilerek bir süpürge kullanmıştı.
Bu kavrayış henüz dövüş gücünde bir artışı tetiklememişti, ancak karşısına yepyeni bir dünya açmıştı. Artık ilerleyeceği temel yönü bildiğine göre, üzerine koyarak ilerlediği sürece yükseklere ulaşacağı kesindi.
"Hm!" Zhang Xuan bakışlarını kalabalığa çevirmeden önce başıyla onayladı.
"Grup lideri, grup lideri!"
"Grup lideri, grup lideri!"
...
Bir anda, kalabalığın arasından biri 'grup lideri!' diye bağırmaya başladı ve kısa süre içinde, daha ve daha fazla kişi tezahürata katıldıkça sesleri arttı. Sonunda, herkes coşkulu bir şekilde bağırırken, düello platformundaki genç adama derin bir heyecan ve hayranlıkla parıldayan gözlerle bakıyordu.
Eğer Usta Zhang'i takip etmenin doğru bir karar olup olmadığına dair şüpheleri varsa bile, şu anda doğru karar verdiklerini biliyorlardı.
Dövüş Sanatları Okulunun dehalarını, Gerçek Helios Grubunun en üstün dövüşçülerini kolayca yenebilmişti. O çevrede olduğu sürece, korkacak ne vardı ki?
Bu bizim grup liderimiz!
Biz çaylakların destekçisi. O yanımızda olduğu sürece hiçbir şeyden korkmamıza gerek yok!
Kalabalığın içten duygularını hisseden Zhang Xuan de biraz etkilenmeden edememişti. Tam o anda Ruohuan gongzi platforma çıkarak elini kaldırdı.
Tezahüratlar anında kesildi.
"Usta Hoca Akademisinde, her yeni gelen çaylak grubu kıdemlilerin baskısıyla karşılaşır. Bu onların kibir ve şımarıklığını köreltip, her zaman daha yüksek bir dağ, gördüklerinin ötesinde bir dünya olduğunu öğretmek içindir! Bu akademinin düzenini sağlamak için iyi bir gelenek olabilirdi, ancak... zaman geçtikçe, bu gelenek onlarda bir üstünlük hissi doğurdu ve yaptıklarında giderek daha ileriye giderek, bu mütevazılık kültürünü bir lağım çukuruna çevirdiler!" Ruohuan gongzi'nin sesini tüm kalabalık net şekilde duyabiliyordu.
"Bizi fahiş fiyatlı ürünlerini almaya zorladılar. Bizi gruplarına katılmaya zorlayıp, servetlerini ve Akademik Kredileri arttıracak araçlar olarak kullanmak istediler. Ve reddedersek, akademide hayatta kalabilmemiz için gerekli kaynakları, bağlantılarını kullanarak elimizden almakla tehdit ettiler! Biz çaylaklar sessizce oturup bize bu şekilde zorbalık etmelerine izin mi vereceğiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...