Not:Yeni Bölüm 25 Oy da gelecek..
Sesi duyan Zhang Xuan başını o yöne çevirmeden duramadı ve gördüğü şey onu şaşkına çevirdi.
Sahneye atlayan üç kıdemli Zheng Yang, Wang Ying ve Liu Yang'dan başkası değillerdi.
Bu üçü akademinin dışındaki konakta eğitim yapmıyorlar mıydı? Neden buradaydılar?
Dahası, Usta Hoca Akademisinin sıkı güvenliği düşünüldüğünde, yakalanmadan nasıl gizlice içeri girebilmişlerdi?
Zhang Xuan gördükleri karşısında şaşkına dönerken, Lu Feng de böyle bir şey beklemiyordu. Bir saniye düşündükten sonra hafifçe kıkırdayarak karşılık verdi, "Üçünüzü Okul Müdürü Xu'dan duydum. Genç yaşınıza rağmen, dehalar arasında dehalarsınız ve savaş teknikleri ve gelişim üzerine olağanüstü iç görülere sahipsiniz. Okul Müdürü Xu'nun onayını almış olmanız yetenekleriniz hakkında çok şey söylüyor!
Dövüş Sanatları Okulunun misafir kıdemlileri olduğunuza göre, doğal olarak Usta Hoca Akademisinin de kıdemlilerisiniz. Hiç şüphesiz, benim akranımsınız!"
Misafir kıdemlilerin statüleri normal kıdemlilerden bile yüksekti.
Lu Feng bir okul müdürü olsa bile, özünde akademinin bir kıdemlisi sayılırdı. Bir başka deyişle, aralarındaki yaş farkına rağmen, bu üçü onun akranlarıydılar.
"Bunu duymak güzel!" Zheng Yang memnun bir şekilde başıyla onayladı.
Diğer ikisine işaret etti ve üçü birlikte Zhang Xuan'e dönerek yere diz çöktüler. "Öğrenci Zheng Yang (Wang Ying, Liu Yang) hocamıza saygılarını sunar!"
"Ah?"
"Dövüş Sanatları Okulu tarafından davet edilen üç kıdemli gerçekte... Usta Zhang'in öğrencileri miymiş?"
"Eğer Usta Zhang'in öğrencileri Okul Müdürü Lu ile aynı kıdemdeyseler, bunun anlamı... Okul Müdürü Lu'nun kıdem açısından ondan aşağıda değil midir..."
"Burada neler oluyor?"
…
Yalnızca kıdemli öğrenciler değil, bölgede toplanan pek çok hoca, kıdemli ve okul müdürü de şaşkına dönmüşlerdi.
Pek çok kişi Dövüş Sanatları Okulunun yeni misafir kıdemlilerini duymuştu ve derslerine katılan epeyce kişi vardı. Üç yeni misafir kıdemli genç olabilirlerdi, ancak gelişim ve savaş teknikleri üzerine anlayışları gerçekten saygıyı hak ediyordu.
Bu nedenle, kimse onların unvanlarıyla ilgili bir şikayette bulunmamıştı.
Öğrencilerin neredeyse tümü üçlünün savaş ve gelişim tekniklerinde böyle derin bir anlayışa ulaşabilmelerinin nedeninin Usta Hoca Kıtasındaki üstün bir figürün mirasını devralmaları olduğuna inanıyordu, ancak rüyalarında bile... hocalarının Zhang Xuan olduğunu hayal edemezlerdi!
O yalnızca bir çaylaktı, ancak öğrencileri çoktan akademinin kıdemlileri olmuşlardı...
Olaylar nasıl böyle garip bir hal alıvermişti?
Diğerleri durum karşısında şok olurken, sahnede, Lu Feng aklını yitirmenin eşiğindeydi.
Daha az önce mağrur bir şekilde Zhang Xuan'e kıdemi kendisinden yukarıdaysa ona bir ders vermekte özgür olduğunu söylemişti, ancak bir sonraki an... bu üçü ortaya çıkmıştı.
Kıdem sıralamasına göre, eğer Zhang Xuan akademideki üç misafir kıdemlinin hocasıysa, bu durumda Lu Feng onu... amca olarak çağırmak zorunda kalmaz mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...