Lu Feng ve diğerleri Zhang Xuan'i ifşa etme için planları üzerinde çalışırlarken, Zhang Xuan ve Luo Ruoxin, Yüce Morkanat Canavarının sırtındaki odada, pencerenin kenarında oturmuş, kayıp giden bulutları izliyorlardı.
"Aziz Yükseliş Platformu Usta Kong'un Azizliğe yükseldiği yerdir. Yükseldikten sonra, iç görülerini bizzat dağın zirvesinde işlemiştir... Üstelik, iradesinin bir kısmını kaderi onu bulmak olan bir adam için orada bıraktığı söyleniyor. Sen de bir Semavi Usta Hoca olduğuna göre, belki de onu elde edebilirsin!" Luo Ruoxin bir gülümsemeyle konuştu.
"Usta Kong'un iradesinden bir parça mı?" Zhang Xuan'in gözleri ışıldadı.
Usta Hoca Köşkü'nün kurucusu olarak, Usta Kong'un iradesinin ufacık bir parçası bile sayısız usta hocanın birbiriyle çılgınca dövüşmesine neden olabilirdi.
"Bu doğru. İrade Usta Kong azizliğe ulaştıktan hemen sonra bırakıldığı için fazla güçlü değil, ancak yine de, Usta Kong'a ait olduğu düşünülürse hafife alınamaz... Eğer onu elde edip, özümseyebilirsen, senin de azizliğe ulaşman uzun sürmez!" Luo Ruoxin başıyla onaylayarak karşılık verdi.
"Aziz alemi?" Zhang Xuan'in yüzünde acı bir gülümseme belirdi. "Şu anda yalnızca Kusursuz Uyum alemindeyim ve Aziz alemine ulaşmaktan çok uzağım."
Kusursuz Uyum aleminin ötesinde, Semavi Yükseliş alemi, Koza alemi, Yarı-Aziz ve sonunda Nasent Aziz bulunurdu!
Kendi seviyesi ve Aziz alemi arasında duran dört alem vardı. Yeterli gelişim tekniği kılavuzu toplayıp, bu alemlere karşılık gelen Semavi Yolun İlahi Sanatlarını derleyebilse bile, büyük olasılıkla Toprak Damarı Ruh Özü bu kadar ilerleyebilmesi için yeterli olmazdı.
Semavi Yolun İlahi Sanatının ruhsal enerji gereksinimi katlanarak artıyordu. Belki de, Zhang Xuan'in Aziz alemine ulaşması için bin kat daha fazla ruh taşı ya da ruh özü harcaması gerekecekti.
Dahası, Koza aleminden Yarı-Aziz'e ve Yarı-Aziz'den Nasent Aziz'e olan eşikleri aşmanın son derece zor olduğu bilinirdi. Daha önce pek çok üstadın yolculukları bu iki dar boğazda son bulmuştu. Zhang Xuan Semavi Yolun İlahi Sanatını çalışıyor olsa da, onları kesinlikle aşabileceğinden emin değildi.
"Seninle Yeşil Dağ'da ilk karşılaştığımızda, yalnızca Berraklaştırma aleminin zirvesindeydin. Ancak iki aydan az sürede, çoktan Kusursuz Uyum aleminin zirvesine ulaştın. Bu iki aydan az sürede üç alemlik bir büyüme demek! Ben bile böyle hızlı bir gelişime nadiren şahit oldum. Aziz alemi biraz uzak görünebilir, ancak senin için bir sorun olmamalı!" Luo Ruoxin konuştu.
Zhang Xuan ile ilk karşılaştığında, genç adam yalnızca Berraklaştırma aleminin zirvesindeydi. İkinci karşılaşmalarında, çoktan Evren Köprüsü aleminin zirvesine ulaşmıştı. Bu eğitim hızının çoktan inanılmaz olduğunu düşünmüştü, ancak önceki gün onunla tekrar karşılaştığında, karşısında Kusursuz Uyum aleminin zirvesinde bir üstat duruyordu.
Böyle bir büyüme hızı gerçekten hayret vericiydi.
"Yalnızca şanslıydım..." Zhang Xuan garip bir ifadeyle gülümsedi.
Bu konuda daha fazla oyalanmak istemeyen Zhang Xuan birden bir şey düşünerek sordu, "Doğru ya, yanında hiç Semavi Yükseliş alemi gelişim tekniği kılavuzu var mı? Kalitesi önemli değil, yalnızca olabildiğince fazlasına ihtiyacım var!"
Usta Hoca Akademisi gelişim tekniği kılavuzlarını saklamak için bir Gelişim Deposu'na sahipti, ancak güvenliği akademideki diğer kütüphanelerden çok daha sıkıydı. Yüksek seviye düzenlerin bir ruhun bile içeri sızmasını zorlaştırması bir yana, orayı koruyanlar genellikle Aziz aleminde hocalardı. Terpsikhoryan Öz Odasında daha önce yaşadığı tecrübeden sonra, düşüncesizce hareket etmeye cesaret edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...