Emri duyan Bizans Helios Canavarı yere doğru inmeye başladı ve çok geçmeden grup, İttifak Başkanı Konutu'nun önündeki meydanın dışında duruyordu.
Tam o meydanda, Usta Öğretmen Akademisi'ne girme hakkını elde etmek için Usta Öğretmen Turnuvası'nda yirmiden fazla imparatorluktan gelen dahilerle çarpışmıştı. O zamandan bu yana sadece birkaç ay geçmiş olmasına rağmen, her şey çok nostaljik hissettiriyordu, sanki bir ömür önce olmuş gibi.
O zamanlar genç ve pervasızdı, ezici bir güçle tüm rakiplerini yenmiş, arkasında bir efsane yaratmıştı... Ama şimdi çok daha sakin ve olgundu.
Önündeki devasa meydana bakan Luo Qiqi merakla sordu, "Öğretmen buradan mı geldi?"
Ona göre, öğretmeni inanılmaz derecede yetenekli bir insandı. Sage Clans'ın genç nesli arasında bile onunla rekabet edebilecek çok az kişi vardı.
Böylesine seçkin bir şahsiyetin prestijli bir klandan değil de böylesine mütevazı bir yerden geldiğine inanmak gerçekten zordu.
Bu kare büyüktü, evet, ama Bilge Klanların egemen olduğu kutsal dağlar ve kutsanmış topraklarla karşılaştırıldığında hiçbir şeydi.
Her şeyi bir kenara koyarsak, havadaki ruhsal enerji bile aşırı derecede zayıftı. Usta Öğretmen Akademisi'nde bir aylık eğitim, burada birkaç yıllık eğitime kolayca eşit olabilirdi.
Zhang Xuan, Luo Qiqi'nin içinde barındırdığı düşünceleri anlamış gibi, sessizce gülümseyerek cevap verdi.
Eğer Cennet Yolunun Kütüphanesini ele geçirmeseydi, muhtemelen hayatını mütevazı Tianxuan Krallığı'nda da boş yere geçirirdi.
Ancak hayatta hiçbir şey yoktu. Cennet Yolunun Kütüphanesi'ni ele geçirdiği andan itibaren hayatı çoktan değişmişti.
Bizans Helios Canavarı'nı gökyüzünde beklemeye bırakan Zhang Xuan ve diğerleri sokaktan geçerek meydana doğru yürümeye başladılar.
Tam bu sırada meydan kalabalıkla doluydu. Birçok yetiştirici, meydanın ortasına dikilmiş devasa bir heykele ateşli bakışlarla dikkatle bakıyordu.
"Ne yapıyorlar?" Zhang Xuan şaşkına dönmüştü.
Meydan, Alliance Head Residence ve Master Teacher Pavilion'a yakındı, bu yüzden her zaman sessizdi. Neden birdenbire bir kalabalık burada toplansın ki? Bir isyan mı çıkıyordu?
"Bak, bak! Bu Zhang shi!"
"Gerçekten çok yakışıklı ve yakışıklı, tıpkı hayal ettiğim gibi!"
"Elbette, Zhang shi benim idolüm, biliyorsun. Hayatımın en büyük dileği onun büyüklüğünün on binde birine ulaşmak!"
"Hah, senin idolün mü? Daha çok herkesin idolü gibi! Bu meydanda Zhang Shi'ye saygı duymayan ve hayran olmayan kimse yok!"
"Gerçekten! Zhang shi'nin Usta Öğretmen Akademisi'ne gittiğini duydum. Ah, geri dönüp bizim için bir ders vermesini ne kadar isterdim..."
"Zhang shi'nin dersini dinlemek Myriad Kingdom Alliance'daki sayısız kişinin hayalidir... Peki, bir önceki dersinde sizden yok olmanızı kim istedi?"
"Sana mı söylüyorum? ... Dur, hatırlıyorum da sen de derste yoktun, değil mi?"
...
Zhang Xuan meydana varmadan önce bile, hayranlıkla parlayan gözlerle ve heyecanla sıkılmış yumruklarla meydanın merkezine bakan sayısız genç erkeğin ve kadının tartışmalarını duyabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantastikLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...