Birçok usta öğretmenin hapsedildiği salonun dışında, iki Kral, önlerindeki odaya dikkatle bakarken kaşlarını çattılar.
"İçeride neden hiç hareket yok?" diye sordu Yeşil Yaprak Kralı mosmor bir yüzle.
Yaklaşık bir saattir dışarıda bekliyorlardı ve sahte Altınyaprak Kralı'nın üzerlerindeki hakimiyetini kurmak için birkaç usta öğretmeni öldürmesiyle kavga sesleri duymayı bekliyorlardı. Ancak beklentilerinin aksine hiçbir şey yoktu. Sanki içerideki insanlar tamamen yok olmuş gibiydi!
"Ben de burada bir şeylerin ters gittiğini düşünüyorum. Manevi Algımızla içeriye bir göz atmalı mıyız?" diye sordu Altın Yaprak Kralı.
"Bu iyi bir fikir gibi görünmüyor. Diğer taraf bizimle aynı seviyede bir uzman, bu yüzden onu Ruhsal Algımızla kontrol etmek oldukça saygısızca olurdu. Ayrıca, yaptığı şey gerçekten üstler için gizli bilgi içeriyorsa, bu başımıza dert açabilir," diye çelişkili bir ifadeyle cevapladı Yeşil Yaprak Kralı.
Eğer onun kuvvetinden korkmasaydı, dışarıda çaresizce beklemek yerine, kendi Manevi Algısıyla durumu içeride kontrol ederdi.
"Haklısın." Altınyaprak Kralı susmadan önce başını salladı.
Pat!
Tam o sırada, çevredeki muazzam miktarda ruhsal enerji üssün merkezindeki saraya doğru akmaya başlayınca yer aniden sarsıldı.
Yeşil Yaprak Kralı yüzünde korkunç bir ifadeyle hemen yanındaki astına döndü ve otoriter bir şekilde sordu: "Neler oluyor?"
"Majestelerine bildiriyorum, bu gürültünün Rün Sarayı'ndan geldiği anlaşılıyor." Tong Yue aceleyle baktı ve yüzü anında korkunç bir şekilde beyaza döndü.
Rün Sarayı, üslerinin merkeziydi. Eğer ona bir şey olursa, yaptıkları tüm işler boşa gidebilirdi.
Hoşnutsuzlukla kaşlarını çatan Yeşil Yaprak Kralı, yer bir kez daha şiddetle sarsılırken konuştu. "Rün Sarayı mı? Hadi gidip bir bakalım!"
Huala!
Duman hızla üssü sararken bir toz bulutu yükseldi.
Ardından, yıkıcı bir çığ bölgeyi süpürmüş gibi büyük bir bina alanı çökmeye başladı. Üzerlerine kurulan tüm savunma oluşumları kavurucu bir güneşin önündeki buz gibi dağıldı. Hatta bazıları enerjileri kontrolden çıktığı için patladı ve bölgedeki korumasız Öteki Dünya Şeytanlarını ağır şekilde yaraladı.
Oluşumlar, Rün Sarayı'nın sağladığı ruhsal enerjiyle yönlendiriliyordu. Rün Sarayı'na bir şey olursa, diğer oluşumlar da bundan etkilenecekti.
Bir oluşum ne kadar güçlüyse, başına bir şey geldiğinde tepkisi de o kadar büyük olurdu. Bu, havayla dolu bir balona benzerdi. İçindeki hava aniden sızarsa, kontrolden çıkabilirdi.
"Benim binalarım..." Tong Yue oracıkta neredeyse ağlamaya başlayacaktı.
İki ay önce, mühürden geçip Yeraltı Galerisi'ne girdikleri anda, bu üssü inşa etmeye başlamışlardı. Şu anki ölçeğine genişletmek için çok fazla çaba ve büyük miktarda kaynak harcamışlardı. Yine de, hepsinin göz açıp kapayıncaya kadar moloza dönüşmesi... Başının dönmesinden kendini alamadı ve göğsünde boğucu bir his kabardı, kocaman bir ağız dolusu kan fışkırmasına neden oldu.
Öte yandan, gözlerinin önünde gerçekleşen yıkımı izleyen Yeşil Yaprak Kralı'nın bedeni de seğirirken, "Sebebi Rün Sarayı'ndaki ruhsal enerjinin tükenmesi gibi görünüyor," diye mırıldandı.
Ayırt etme gücüyle yıkımın nedenini kolayca söyleyebilirdi. Ancak, Rün Sarayı sıkı bir şekilde korunuyordu ve formasyonlarla güçlendiriliyordu, bu yüzden ilk başta ona bir şey olması imkansız olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
ФэнтезиLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...