"Öhö öhö! Demek siz Müdür Zhang'sınız! Sizin hakkınızda çok şey duydum ve siz gerçekten olağanüstü bir bireysiniz!"
Wo Tianqiong ve Shen Pingchao'nun enkazın üzerinden beceriksizce uçarak Zhang Xuan'la buluşması uzun zaman aldı.
Eğer bunun böyle utanç verici bir durumla sonuçlanacağını bilselerdi, hemen gemiden inerlerdi.
Böylesine ağır ve utanç verici bir düşüşten sonra, büyük zorluklarla inşa ettikleri o görkemli ve uhrevi imaj da paramparça olmuştu.
"Küçük Zhang Xuan, Müdür Wo ve Müdür Shen'e saygılarını sunar!" Zhang Xuan derin bir şekilde eğildi.
6 yıldızlı bir usta öğretmen olarak, 7 yıldızlı bir usta öğretmene karşı hiçbir görgü ihlali gösteremezdi, aksi takdirde diğer taraf onun davranışlarını kolayca eleştirebilirdi.
"Müdürler olarak, akran olarak kabul edilebiliriz, bu yüzden bizimle bu tür formaliteleri sürdürmenize gerek yok. Müdür Zhang, uçan gemimi Hongyuan Usta Öğretmen Akademinize sürmek gerçekten kaba bir davranıştı, ama... sizden aziz canavarlarımı bana geri vermenizi isteyebilir miyim?" Wo Tianqiong yumruğunu sıkarken somurtkan bir yüzle sordu.
Bir eser olarak, Cloudcliff Uçan Gemisi tek bir çarpmayla yok edilebilecek kadar kırılgan değildi. Belli bir hasara uğramış olsa da, hala kabul edilebilir bir aralıktaydı ve onarılabilirdi. Ancak, bu aziz canavarlar Yunxu Usta Öğretmen Akademisi'nin değerli varlıklarıydı ve sahip oldukları büyük servete rağmen, onları kaybetmek büyük bir darbe olurdu!
Ayrıca, bu aziz canavarlar olmadan, Savaş Ustası Seçimi sona erdikten sonra öğrencileri ve öğretmenleri akademiye nasıl dönecekti?
Qingyuan Conmitted Empire'ın geniş toprakları vardı ve Dört Büyük Usta Öğretmen Akademisi birbirinden çok uzaktaydı. Cloudcliff Uçan Gemisi'nde bile oraya ulaşmaları bir aydan fazla sürdü. Eğer yürüyerek seyahat edecek olsalardı, Aziz alemine ulaşamayanlar geri dönmeden önce muhtemelen yaşlılıktan ölürlerdi!
Zhang Xuan çelişkili bir ifadeyle bir an düşündükten sonra, "Onları sana geri vermem benim için aslında sorun değil ama..." dedi.
"Ama ne?" diye sordu Wo Tianqiong.
Zhang Xuan başını sallayarak cevap verdi, "Dürüst olmak gerekirse, bu Savaş Ustası Seçimi için Hongyuan Usta Öğretmen Akademimiz, orada bulunanların keyfini çıkarması için enfes manzaralar ortaya koymaları için birinci sınıf bahçıvanları davet etti. Bunun için, bu vesileyle muhteşem bir estetik ortaya çıkarmak için birçok değerli eser satın aldık ve sonuç olarak, şu anda hala diz boyu borç içindeyiz. Yine de, uçan geminiz çarpmasıyla her şeyi mahvetti. Yunxu Usta Öğretmen Akademinizin sahip olduğu serveti göz önünde bulundurarak, bunun için bize tazminat ödemeniz mümkün mü? Eğer bunu yapmaya istekliyseniz, aziz canavarlarınızı hemen iade edeceğim!"
Cloudcliff Uçan Gemisi'nin düşmesi zeminde büyük bir çöküntüye neden olmuş ve akademinin birçok binası moloza dönüşmüştü.
"Birinci sınıf bahçıvanlar mı? Muhteşem manzaralar mı? Değerli eserler mi?" Wo Tianqiong'un ağzı seğirdi.
Hongyuan Usta Öğretmen Akademisi'ni uçan gemisinden göremiyormuş gibi değildi ve bunların sıradan binalar olduğunu biliyordu. Dahası, zarif manzaralar? Değerli eserler? Gemi yere çakıldığında bir göz atmıştı ve enkaz sadece sıradan bir meydanı ve birkaç sokağı kaplıyordu.
Bunu bilmesine rağmen, diğer tarafın söylediği her neyse ona uymaktan başka seçeneği yoktu çünkü aziz canavarları diğer tarafça esir tutuluyordu. Bu yüzden yumruğunu sıkan Wo Tianqiong, "Ne kadara mal olacağını öğrenebilir miyim?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...