Atılım, Krizalit Diyarı!

143 28 0
                                    

"Kardeş Lu..."

Wu Xu, arkadaşını duvardan çıkarmak için aceleyle ileri atıldı ve ona bir iyileşme hapı verdi.

"E-sen..."

İyileşme hapını tüketip bir süre dinlendikten sonra Yarı Aziz Kardeş Lu sonunda bilince kavuştu. Titreyen parmağını Zhang Xuan'a doğrulttu ve sanki gözyaşlarına boğulacakmış gibi hissediyor.

Senin gibi Ethereal Treading alemi delikanlısı için, Ruhsal Algı alemi aziz canavarını evcilleştirilmiş bir canavar olarak ele geçirmek bir gidiş, ama bunun üzerine bir Saint-seviye esere sahip olmak... Bana gerçeği söyle, sen gerçekten Kong shi'nin yanlış mı? Gayrimeşroğlu?

Aksi takdirde elinizde nasıl bu kadar çok iyi eşya bulunabilir?

"Sorun ne? Bizans Delikanlısı savaşına karışmadığı sürece elindeki her yola başvurabileceğini söyleyen gönderiyor. Kuralları sen koydun ve ben de onlara uydum!" Zhang Xuan kayıtsızca omuz silkti.

Pu!

Kardeş Lu'nun göğsünde güçlü bir hayal ürünü oluştu ve bir ağız dolusu kan daha fışkırdı.

Bu da biliniyordu!

Karşı tarafın koz olarak yalnızca Bizans Helios Canavarı'na sahip olabileceğini düşünmüştü. Bunu kısıtladığı süre boyunca karşı tarafı istediği gibi dövebilirdi. Karşı tarafın bunun üzerine bir kazan koyacağını Nereden bilebilirdi?

Boşver şunu!

Dövüşmek aranan kişi sensin, Saint-tier eserin değil... hiçbir kuralı bozmamış olabilirsin ama ben Saint-tier bir eserle nasıl savaşacağım?

Kazanmamın hiçbir yolu yok, değil mi?

Kardeş Lu dişlerini gıcırdatarak bağırıyor: "Demek istiyor, herhangi bir esere veya aziz canavara dayanmayan bir dövüş, iki yetiştirici arasında kendi güçlerini kullanan uygun bir düello!"

Karşı tarafta bundan sonra güçlü bir eşyanın ortaya çıkacağından korkan 'kendi gücünü kullanmayı' vurguladı.

"Anlıyorum. Yani dövüş sanatçıları olarak düzgün bir düello yapmak ister misin?" Zhang Xuan sordu.

"Doğru. Meydan okumayı kabul etmeye cesaretin var mı?" Kardeş Lu alay etti.

Her zaman gururlu bir insandı ama bugün hiçbir şey yoktu o kadar aşağılanmıştı. Eğer bugün bu rakam vurulmazsa, bu ömür boyu avlanacak kalıcı bir travmaya dönüşecekti.

Onun gibi bir Yarı Aziz uzmanının bir Ethereal Treading alemi gelişimicisine meydan okuması yakışıksız olsa da, diğer tarafının sahibi olduğu birçok araç göz önüne geliyordu, o bile zafere ulaşma konusunda mutlak güvene sahip olduğunu söyleyemezdi.

"Elbette ama bahisler iki çıkacak!" Zhang Xuan sakince yanıt verdi.

Düello mu? Yeterli para olduğu sürece pazarlığa açığım.

"Benim için sorun yok!" Kardeş Lu, onaylayarak başlarını sallarken gözlerinde bir özgürlük parladı.

"Unutma, zaten bir kez kaybettin, bu yüzden bana yüz adet yüksek seviyeli ruh taşı borçlusun!" Zhang Xuan hatırlattı.

Kardeş Lu sinirlendi. "Bu konuda endişelenmene gerek yok; sözümden dönmeyecek kadar alçalmayacağım! Ama elbette kaybedersen, iddianın üzerine düşeni de yerine getirebileceğini umuyorum!"

"Pekala o zaman. Senden yararlanmayacağım; daha sonra yenilgiyi kabul etmeyi reddetmeyesin diye, düelloya başlamadan önce yaralarını iyileştirmen için sana iki saat vereceğim!" Zhang Xuan gelişigüzel bir şekilde ellerini salladı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin