Sonunda çıktım!
Zhang Xuan, ruhunu Ethereal Treading alemine yetiştirdikten sonra evi terk etti ve düz ilerlemeye devam etti ve kısa süre sonra kraliyet sarayından kaçmayı başardı.
Saraydan çıktıktan sonra çevresini taradı ve hızla nerede olduğunu anladı.
Bundan sonra aurasını en aza indirdi ve hızla kraliyet sarayının ana girişine, ardından da ziyafetin düzenlendiği ana salona doğru ilerledi.
Ana salona girer girmez, rahat bir nefes almadan önce hemen vücuduna doğru fırladı.
Kısa yolculuğunda Bodhi Aziz Ağacını bulamasa da Ethereal Treading alemi Cennetin Yolu Ruh Sanatını derlemeyi başardı, bu yüzden tamamen zaman kaybı değildi.
Ayrıca kraliyet sarayının düzeni ve güvenliği, özellikle de saraydaki ruh yetiştiricilerinin varlığı hakkında fikir sahibi olmayı başardı. Bu bilgiyle bir dahaki sefere hareketlerini daha iyi planlayabilecekti.
Zhang Xuan'ın gözlerini açtığını gören, yanında oturan Luo Qiqi sordu, "Öğretmenim, xiulian uygulaman bitti mi?"
Öğretmeni uygulamaya başladığında hayatının korkusunu yaşamıştı. Sadece nefesi durmakla kalmamış, kalp atışları da kaybolmuştu. Eğer ona önceden uygulama yaptığını söylememiş olsaydı, onun çoktan öldüğünü düşünecekti.
"Bir." Zhang Xuan başını salladı. "Ziyafet henüz başlamadı mı?"
"Henüz değil ama yakında başlaması gerekiyor. Tüm konuklar geldi" diye yanıtladı Luo Qiqi.
Tesadüfen o anda dışarıdaki bir hadım aniden "Majesteleri geldi!" diye seslendi.
Herkes bakışlarını hızla kapı aralığına çevirdi ve güzel bir figürün yavaşça içeri girdiğini gördüler; o Yu Fei-er'di.
Sayısız değerli taşlarla süslenmiş mor bir elbise giymişti ve Gece Aydınlatma İncilerinin ışığı altında çok güzel parlıyordu.
Güzel yüz özelliklerini daha da vurgulayan, erkeklerin kalplerinin kontrolsüz bir şekilde sıçramasına neden olan hafif bir makyaj yapmıştı.
O gerçekten çok güzeldi!
"Ekselânsları!" Yu Fei-er'i görünce Shen Jun'un gözlerinde ateşli bir tutku parladı ve onu selamlamak için aceleyle ileri doğru koştu.
Ancak Yu Fei-er ona aldırış etmedi ve doğrudan yanından geçti. Boncuk gözleri hızla salonu taradı ve çok geçmeden Zhang shi'nin figürünü buldu.
"Zhang shi, Qiqi, hepiniz buradasınız!"
Memnun bir ifadeyle heyecanla gruba doğru koştu.
Zhang shi'ye bir davet mektubu göndermiş olmasına rağmen onun gerçekten gelip gelmeyeceğinden emin değildi. Sonuçta, ikincisinin kişiliği göz önüne alındığında, muhtemelen kraliyet ailesini bile küçümsemekten çekinmeyecektir.
Bu yüzden onu görünce rahat bir nefes aldı.
"Fei-er, bugün gerçekten çok güzelsin!" Luo Qiqi ciddiyetle iltifat etti.
Güzellik açısından ikisi de eşit kabul edilebilir, her biri kendine özgü çekiciliğe sahiptir. Ancak Yu Fei-er bugün titizlikle giyinmiş ve odaya adım atar atmaz ilgi odağı olmasını sağlamıştı.
"Kardeş Shen, bahsettiğin açgözlü adam bu değil mi?" Liu gongzi, Shen Jun'a şüpheyle sordu.
Onunla daha önce konuşmamış mıydın?
Neden Prenses Yu Fei-er senden daha çok onunla ilgileniyormuş gibi görünüyor?
"Hımm!" Shen Jun'un ifadesi öfkeli bir hal aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...