Zhang Xuan'in Şeytani Çalgıcı Avulasında müzik yapmaya başladığı ilk an.
Melodi duvarların etkisiyle güçlenerek, çatıdan yayılmadan önce kreşendoya ulaştı.
Çiu!
Kısa süre sonra, bir turna tiz bir çığlık atarak o tarafa uçtu. Güzel melodinin etkisi altında, keyifle dans etmeye başladı.
Harika, bir tane geldi... Zhang Xuan'in gözleri ışıldadı.
Bir turna geldiğine göre, bu 1 yıldızlı şeytani çalgıcı sınavını geçtiği anlamına geliyordu.
Bakalım ikinciyi buraya çekebilecek miyim...
Zhang Xuan parçayı değiştirmeden ruh halini dengeleyip, Semavi Yolun Şeytani Çalgıcı Sanatı 2-dan'ı uygulamaya başladı. Bir anda, zither müziği keskin ve yalnız bir tınıya büründü.
Normal koşullarda bir sonraki rütbenin sınavına girmek için parçayı değiştirmek gerekirdi, ancak Zhang Xuan tekrar dışarı çıkıp, genç adamdan isteyemeyecek kadar tembeldi. Her şekilde, bu melodi kulağa oldukça hoş geliyordu, bu nedenle yapabildiğince ilerlemeye karar verdi.
Semavi Yolun Şeytani Çalgıcı Sanatı 1-dan'dan 2-dan'a geçince, Zhang Xuan'in müziğinin ardındaki niyet birden çok daha zenginleşti ve ürettiği müzik çok daha canlı ve yankılı gelmeye başladı.
Çiu!
Ancak müzikteki farklılık dans eden turnaya büyük bir baskı uyguluyor gibi görünüyordu. Sanki bir tür saldırıya maruz kalmış gibi gökten yere çakılıp, bayılmadan önce korkuyla çığlık attı.
"Bu..."
Şaşkına dönen Zhang Xuan turnanın durumunu kontrol etmek için aceleyle ileri atıldı. Turnanın yalnızca bayıldığını gördükten sonra rahat bir nefes verdi.
Yoksa... bu müzik parçası 2 yıldızlı şeytani çalgıcı sınavına uygun değil miydi? Zhang Xuan şaşkın bir şekilde kafasını kaşıdı.
Hayır, mesele bu olamaz. Şeytani melodi sanatının özü parçada değil, taşıdığı niyette gizlidir... Belki de niyetimdeki artış bu müzik parçasına uygun değildir... Eğer durum buysa, parçayı uygun şekilde değiştirdiğim sürece işe yaramalı!
Müzik, aynı bir terpsikhorun dansı gibi, bir aracıdan başka bir şey değildi. Şeytani melodilerin özünde bulunan şey hala niyetti.
Ressamlığı örnek vermek gerekirse, biri resim yeteneğinde engin bir seviyeye ulaştığında, çizdiği şey ne olursa olsun niyetini aktarabilirdi; resmin içeriği bir aracıdan başka bir şey değildi.
Zhang Xuan'in şu anda tecrübe ettiği durum büyük olasılıkla yansıttığı niyetin zenginliği ve kullandığı müzik parçası arasındaki uyumsuzluktan kaynaklanıyordu. Gerekli düzenlemeleri yaptığı sürece, herhangi bir sorun olmamalıydı.
Şu anki muhakeme yeteneği ve şeytani melodiler üzerine anlayışıyla, bir müzik parçasında değişiklik yapmak onun için hiç de zor değildi. Çok geçmeden, melodiyi şu anki niyetine uyacak şekilde düzenlemeyi başardı.
Böylece, parmaklarını bir kez daha zither üzerinde gezdirmeye başladı.
Tahmin ettiği gibi, kısa süre sonra başka iki turna Şeytani Çalgıcı Avulasına uçarak, üzerinde dans etmeye başladılar.
Yaptığının işe yaradığını gören Zhang Xuan keyifle hafifçe kıkırdadı.
2 yıldızlı şeytani çalgıcı sınavını geçtikten sonra, Zhang Xuan zihin durumunu bir kez daha dengeleyip, 3 yıldızlı şeytani çalgıcı niyetini uyandırdığı sırada parmakları aniden fazla güçlü hareket etti ve 'tak!' bir tel koptu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...