Hu!
Cennet Yolu Kütüphanesi'nde bir kitap belirdi.
Mühür, öte dünyadaki savaş alanından gelen öldürme niyetini savuşturmak için sürekli hareket halindeydi, bu yüzden Cennetin Yolu Kütüphanesi onun kusurlarını kolayca görebiliyordu.
Kitabı açtığında, içindeki bilgiler hızla Zhang Xuan'ın zihnine aktı.
Mühür, Qiu Wu olarak bilinen bir uzman tarafından yaratılmıştı. Uzay hakkında son derece derin bir anlayışa sahip olan Qiu Wu, mührü iki dünya arasındaki boşluğu ayıracak ve herhangi birinin ihlal etmesini imkansız kılacak şekilde tasarlamıştı. 9 yıldızlı bir usta öğretmen bile mührü yok etmeyi son derece zor bulacaktı.
Bu aynı zamanda onun uzun yıllar boyunca Öteki Dünya Şeytanlarını savuşturabilmesinin de sebebiydi.
Ama hiçbir şey sonsuza kadar süremezdi. Bu kadar korkutucu bir mühür bile on binlerce yıl boyunca aşınırdı. Üstüne üstlük, Öteki Dünya Şeytanları yıllar boyunca onu amansızca vuruyor, onu parça parça zayıflatıyorlardı. Sonuç olarak, mühürde birkaç zayıflamış alan vardı.
Yine de, herkes bu alanları kolayca geçemezdi. Geçmek için emir vermek için, aşırı ağır bir bedel ödemek gerekirdi.
Ancak Zhang Xuan'ın sahip olduğu bilgi nedeniyle bu fiyatın ne olduğunu söyleyemedi.
Öteki Dünya Şeytanlarının gelmesini engellemenin ve tehdidi tamamen ortadan kaldırmanın tek bir yolu var: Zayıflamış bölgeleri onarmak ve onları tekrar bütün hale getirmek.
Zhang Xuan kitabın içeriğini inceledikten sonra başını öne eğdi ve derin düşüncelere daldı.
Cennet Yolunun Kütüphanesi sayesinde, bariyeri şimdilik aşan Öteki Dünya Şeytanlarını öldürmüş olsa bile, Öteki Dünya Şeytan Kabilesi'nin bedelini ödeyerek kendi türlerinden daha fazlasını gönderebileceğini biliyordu.
Bunun sonu gelmeyecekti.
Sorunu kalıcı olarak çözmenin tek yolu zayıflamış bölgelerin onarılmasıydı.
Başkası olsaydı sorunun kaynağını bilse bile çaresiz kalırdı.
Ancak Zhang Xuan farklıydı. Mührün kusurları Cennet Yolunun Kütüphanesi'nde açıkça yansıtılmıştı. Kusurlardan geriye doğru çalıştığı sürece, mührü onarma yöntemini kolayca çıkarabilirdi. Ancak... bu operasyon için gereken zhenqi miktarı muazzam olurdu.
Aziz Yükseliş Şifresini çözmüş, Yeni Doğan Aziz zirve uzmanı olmasına rağmen, vücudunda kullandığı zengin zhenqi, mührü kısa bir süre içinde onarmaya yetmiyordu.
Zhang Xuan kararını vermeden önce bir an düşündü. Unut gitsin. Mu shi ve diğerleri benden bu isteği yaptıklarına göre, yukarı çıkmadan önce bunu bir kez ve herkes için çözmeliyim. Bu aynı zamanda insanlığın refahı içindir.
Hongyuan İmparatorluğu'nda dört ay kaldıktan sonra, ona karşı derin duygular beslemeye başlamıştı. Üstelik burası Xuanxuan Fraksiyonu'nun sayısız üyesinin eviydi. Eğer ayrılırsa ve Öteki Dünya Şeytanları bir kez daha mührü kırarsa, bu durumun bu sefer olduğu gibi basit bir şekilde çözülmesinin şanslı olup olmayacağını söylemek zor olurdu.
Zaten orada olduğuna göre, sorunu kökünden çözdüğünden emin olması gerekir.
Başlama zamanı!
Kararını verdikten sonra Zhang Xuan hemen harekete geçti. Mühre doğru yürüdü ve avucunu mührün kusurlu olduğu bir alana hafifçe koydu.
Hu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasiLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...