Not:Yeni bölüm 30 oy'da gelecek..
Eğer kıdem meselesini tartışacak olursa karşı tarafın bir dolu çarpık mantık öne süreceğini bilen Lu Feng yenlerini öfkeyle savurarak konuyu değiştirdi. "Dersi dinlemek için burada değiliz. Zhang Xuan Eczacılık Okulunun çalışanlarını ve öğrencilerini kandırdı, bu yüzden onları buraya çekmek için ne tür ahlaksız yöntemler kullandığını görmek için buradayız..."
"Eğer ders için geldiyseniz, açıkça söyle! Böyle acınası bahaneler uydurmayı bırak. Ancak ne söylersen söyle, içeri girmek için giriş ücretini ödemelisin! Aksi halde tek seslenişte, pek çok öğrencinin görkemli vekil müdürün bir dersin giriş ücretini ödemekten nasıl kaçtığını görmek isteyeceğine eminim!" Sun Qiang sırtını tembelce gererken konuştu.
"Sen..." Lu Feng tırnaklarını etinin derinliklerine batırdı.
Eğer o herif gerçekten bağıracak olursa, yıllar içinde özenle inşa ettiği itibarı gerçekten de yerle bir olurdu.
Yalnızca bunun utancı bile onu öldürmeye yeterdi.
"Okul Müdürü, önce içeri girelim..." Okul müdürünün çoktan soğukkanlılığını kaybettiğini bilen Müdür Yardımcısı Zhou öne çıkarak beş yüksek seviye ruh taşı uzattı. "İşte!"
"İşte böyle!" Sun Qiang'un gözleri ışıldadı.
Xuanxuan Grubunun üyeleri ders ücreti ödemiyordu ve derslere katılan çok fazla yabancı da yoktu - Eczacılık Okulunun on binlerce öğrencisi ve hoca vardı ve hepsi de Xuanxuan Grubuna katılmayı seçmişlerdi.
Kar elde edecek birilerini bulması kolay olmamıştı, doğal olarak onlardan biraz daha fazla kazanmak istiyordu.
Her şekilde, Eczacılık Okulu çoktan genç efendiye cephe almıştı, bu nedenle onlara karşı merhametli davranmasına gerek yoktu.
Ayrıca, Eczacılık Okulunun saygın liderinin itibarını hiçe sayarak akademinin misafir kıdemlilerinin 'amcasıyla' tartışması olası değildi.
Aslında, bunu yapmayı seçerse, bu da harika olurdu. Bu fırsatı sonuna kadar kullanarak genç efendi adına intikam alabilirdi.
Ne de olsa karşı tarafın sabah ne kadar kibirli davrandığına bizzat şahit olmuştu.
"Hıh!"
Müdür Yardımcısı Zhou'nun ruh taşlarını ödediğini gören Lu Feng soğuk bir şekilde dudak bükerek, heyecanlı Sun Qiang'a aldırmadan içeriye girdi.
Çaylakların yaşam alanı oldukça büyüktü. On binlerce kişiyi barındırsa bile, hiç de sıkışık değildi.
Lu Feng içeriye birkaç adım atmıştı ki, adımlarını durdurmasına neden olan bir figür gördü ve gözleri şaşkınlıkla kısıldı.
"Eczacı Lu, neden buradasın?"
Kalabalığın arkasında, yaşlı bir adam heyecandan parıldayan gözlerle önüne bakıyordu. Birinin ona seslendiğini duyan yaşlı adam arkasını döndü. Bu Eczacılık Okulunun en saygın kıdemlilerinden biri olan Eczacı Lu Yi'den başkası değildi!
Eczacı Lu Yi dokuz yüz yaşında olan You Xu'dan birkaç yaş daha gençti. Eczacılık Okulundaki en yaşlı kıdemlilerden biriydi ve yıllar içinde her alanda okula büyük katlılar sağlamıştı.
Bir darboğazda takıldığından, hayatının son otuz yılını konutunda inzivada eğitim yaparak geçirmişti. Nadiren insan içine çıkardı, öyle ki kıdemlilerin çoğu bile onun varlığından habersizdi. Eczacılık Okulunun en prestijli etkinliklerinden biri olan, Eczacı Lu'nun bizzat başlattığı yıllık Eczacı Bildirim Sempozyumunda bile yer almamıştı... Neden birdenbire burada ortaya çıkmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasyLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...