Eşekler Bile Delirdi!

52 13 1
                                    

Müdür Mührünü oluşturmak, Usta Öğretmen Akademisi'ndeki her bir öğrencinin ve öğretmenin iradesini toplamayı gerektiriyordu. Ciddi ve kutsal bir olaydı.

Bunu yapmadan önce, bir sonraki müdürün akademi üyelerine bilgi aktarmadaki yeteneğinin bir görüntüsünü vermek için halka açık bir konferans düzenlemesi gerekiyordu. Bir sonraki müdür akademi üyelerini yeteneği konusunda ikna bile edemiyorsa, Müdürün Mührünü oluşturmak için onların iradesini nasıl toplayabilirdi?

"Zhang shi'nin dersini dinlemek için heyecanlıyım!"

"Öğrencileri bile bu kadar yetenekliyken, öğretmen hakkında pek bir şey söylenemez!"

"Acaba önceki müdürlerin hepsi tarafından tanınan bir adamın dersi nasıl olacak..."

Kalabalığın yüzlerinde beklenti okunuyordu.

Zhang Shi'nin öğrencilerinin bile xiulian ve savaş tekniklerinin temelleri hakkında bu kadar iyi ders verebildikleri düşünüldüğünde, o bundan çok daha iyisini yapabilirdi!

"O zaman temeller hakkında bir ders vereceğim!" Zhang Xuan sahnenin kenarına doğru yürürken başını salladı.

Okul Müdürü Mo, daha önce kendisine açılış töreni kapsamında halka açık bir konferans vermesi gerektiğini söylemişti, bu yüzden tereddüt etmesini gerektirecek bir durum yoktu.

Ayrıca, bir Öğretmenin Kalbini kavradığı için, bir öğretmenin sorumlulukları hakkında daha derin bir anlayışa sahipti. Bilgi, insanlığın refahını ilerletmek için bir araç olarak hizmet ediyordu ve yalnızca bunu aktararak amaçlarına hizmet edeceklerdi. Bunu kendine saklamasının bir anlamı yoktu.

Zhang Xuan kalabalığı süzdükten sonra konuşmaya başladı.

"Kişi yetiştirmeyi bir kale inşa etmeye benzetebilir. Sadece sağlam bir temelle bir kale büyük yüksekliklere ulaşabilir. Aksi takdirde, sadece göldeki ay gibi olur, en ufak bir dalgalanmayla kaybolur..."

Sesini bilerek yükseltmese de, söyledikleri eğitim alanındaki herkesin kulağına net ve berrak bir şekilde ulaşıyordu.

Konuşurken, göklerden ruhsal enerji yükselmeye başladı ve eğitim alanlarının etrafında toplandı. Ruhsal enerjinin yoğun bir şekilde yoğunlaşması, sayısız saf beyaz lotus olarak maddeleşmesiyle sonuçlandı ve olağanüstü güzellikte bir görüntü yarattı.

Ruh Toplayan Diksiyon!

Zhang Xuan'ın dersini dinleyen öğrencilerin transa geçmeleri uzun sürmedi.

...

Usta Öğretmen Akademisi'nin ötesindeki sokaklarda, günlük ihtiyaçlar, konaklama veya tüketim maddeleri olsun, akla gelebilecek her türlü emtianın ticaretini yapan mağazalar vardı. Yıllar içinde, her mağaza Hongyuan İmparatorluğu'nun ekonomisini yönlendiren son derece etkili bir tedarik zinciri geliştirmişti.

Usta öğretmen olmak Usta Öğretmen Kıtası'ndaki en kazançlı mesleklerden biriydi, bu yüzden Usta Öğretmen Akademisi civarında bir mağaza açmayı başaranlar genellikle işlerinden büyük paralar kazanıyorlardı.

"Patron, çoğu kişinin Usta Öğretmen Akademisi'ne yakın bir mağaza lokasyonu seçmesinin temel nedeni, usta öğretmenlerle daha fazla temas kurmak ve muhtemelen onların rehberliğini almak ve xiulian uygulamalarını ilerletmek değil midir? O zaman xiulian uygulamanız son yirmi yıldır neden durgun kaldı?"

Bir meyhanede, elinde kaliteli şarap dolu bir kadehle kaygısız bir kılıç ustası, kendisinden çok da uzakta olmayan bir başkasına tembel tembel bakıyordu.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin