Savaştan Önce Aktarım

48 9 0
                                    

"Bu doğru." Zhang Xuan onaylayarak başını salladı.

Ölüm kalım meselesi olan bir durumun deneyimini ve korkusunu yaşamadan, bir insanın zihin durumunu keskinleştirmesi ve mücadele potansiyelini en üst düzeye çıkarması zordu.

Zhang Xuan uzun süre kendini geliştirmemiş olabilir, ancak şu anda sahip olduğu dövüş becerisine ulaşabilmesinin en önemli nedeni, içinde bulunduğu sayısız ölüm kalım durumuydu. Karşılık gelen bedeli ödemeden güçlü hale gelen hiçbir uzman yoktu.

Çoğu usta öğretmen zaten yetenekli savaşçılardı ve bir dövüş ustası olmak, usta öğretmenler arasında en iyisi olmak anlamına geliyordu. Zaten güçlü olan usta öğretmenleri geride bırakabilmek için, birinin diğerlerinden çok daha fazla çaba sarf etmesi gerektiği söylenmeden geçilemezdi.

Sadece Zhang Xuan'ı örnek alalım, daha yüksek dereceli bir Origin Core yetiştirmeye çalışmak için, sadece Yarı Aziz birincil aşamasından Yarı Aziz zirve aşamasına yetiştirmek için iki ay harcamıştı. Sıradan bir Cennet Yolu İlahi Sanatı olsaydı, şimdiye kadar çoktan bir Aziz alem uzmanı olurdu.

İşte birinin sarf etmesi gereken emek ve sıkı çalışma miktarı!

"Savaş Ustası Seçimi'nin nasıl bir formda olacağını öğrenebilir miyim? Bununla ilgili herhangi bir haber duydunuz mu?" diye sordu Zhang Xuan.

"Detayları çok iyi bilmiyorum ama kural, adaylar arasında bir eleme turnuvası düzenlemek; ilk elli kişi Combat Master Hall'a katılmak üzere seçilecek."

Eleme kuralları her seferinde değişebilir, ancak dövüş ustası olmanın temel ön koşulu asla değişmeyecekti: Diğer yarışmacılardan üstün bir dövüş yeteneğine sahip olmak!

Nasıl olursa olsun, herhangi bir özel eser veya evcilleştirilmiş bir hayvan kullanılmadığı sürece, aynı seviyedeki diğer rakiplerini yenebildiği sürece, nihai galip o olurdu.

"Bir eleme turnuvası..." Zhang Xuan başını salladı.

Bu, adaylar arasında en güçlü olanları elemenin en basit ve en adil yoluydu elbette, ancak aynı zamanda bir kusuru da vardı: Adayların hayatları potansiyel olarak riske girebilirdi.

Böyle önemli bir seçimde geri çekilmeye yer yoktu. Adaylar tüm güçlerini kullanmaya zorlanacaklardı ve bu koşullar altında zayiatlar kaçınılmazdı.

Tam bu sırada, Wo Tianqiong aniden gülümseyerek teklifte bulundu, "Doğru, Savaş Ustası Salonu'ndan temsilciler henüz gelmediğine göre, adaylarımızın yeteneklerini sergilemelerini ve böylece kendilerini gelecekte olacaklara hazırlamalarını neden istemiyoruz? Bu şekilde, daha sonra seçimde cesaretlerini koruyabilir ve en büyük dövüş yeteneklerini ortaya koyabilirler!"

"Elbette. Bu onlara aynı zamanda rakiplerinin gücü hakkında da bir fikir verecektir."

"Usta öğretmenlerin birbirleriyle daha fazla etkileşime girmeleri, böylece gelişebilmeleri önemlidir. Bir kişi sadece kendi içine kapanırsa, dünya görüşü sadece daralacak ve bu da gelişimini sınırlayacaktır!"

Shen Pingchao ve Wu Ran onaylayarak başlarını salladılar.

"Bu kulağa hoş geliyor." Üç müdür de bu konuyu onaylarken, Zhang Xuan'ın aynı fikirde olmaması pek iyi olmazdı.

Ayrıca bu Hongyuan'ın adayları için de iyi olurdu. Gelecekte olacaklara zihinsel olarak kendilerini hazırlayabilirlerdi.

Güç gösterisi konusunda oybirliğiyle onay alan müdürler, öğretmenlerine hızla birkaç talimat verdi ve çok geçmeden, Consonant Spirit aleminden Chrysalis alemine kadar çeşitli alanlarda eğitim almış yüzlerce öğrenci uçan gemiden çıktı.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin