Sinirli Kukla

46 10 0
                                    

"Farklı mı? Kuklalarda ne gibi bir farklılık olabilir ki?" Wei Ranxue şaşkına dönmüştü.

Bir anlık tereddütten sonra, Zhao Bingxu cevap verdi. "Dürüstçe söylemek gerekirse, sekizinci seviyedeki koruyucu bir kukla değil, Müdür Mo Liuzhen'in o zamanlar kaburga kemiklerinden birinden yaptığı bir klon!"

"Bir... klon mu?" Wei Ranxue şaşkına dönmüştü.

"Gerçekten de öyle. O zamanlar, Müdür Mo Liuzhen yetiştiriciliğini Chrysalis aleminin zirvesine taşıdığında, Kayıtlar Dağı'na bir kez daha meydan okudu ve ilk seferin aksine, bu sefer sekizinci seviyeye ulaşmayı başardı. O savaşta, kuklada ölümcül bir kusur olduğunu hissetti, bu yüzden kaburga kemiklerinden birini çıkardı ve depolama yüzüğünde bulunan bir Dünya Çekirdek Kristali'ni kullanarak bu kat için yeni bir koruyucu yarattı ve dövüş becerilerini buna aşıladı!"

"Dünya Çekirdek Kristali mi? Sadece dünyanın çekirdeğinin yakınında bulunabilen o nadir cevherden mi bahsediyorsun?" Wei Ranxue kaşlarını çattı.

Daha önce Dünya Çekirdek Kristali'ni duymuştu. Dünyanın çekirdeğine yakın aşırı koşullar nedeniyle sertleşmesi nedeniyle sertliğiyle bilinen son derece nadir bir cevherdi. İçinde büyük bir ısı enerjisi bulunan bu cevher, kişinin fiziksel bedenini sertleştirmek ve kuklalar yapmak için ideal bir malzemeydi.

Ancak, bu inanılmaz cevherin birkaç bin yıl önce tamamen tükendiği ve dünyada bir parçasını bulmanın neredeyse imkansız olduğu söyleniyordu. Müdür Mo Liuzhen'in bunu Kayıtlar Dağı için bir kukla yapmak için kullanması... iyi bir amaç için olsa bile, eylemlerini abartılı bulmamak elde değildi!

Her halükarda, eğer kukla gerçekten Dünya Çekirdek Kristali'nden yapılmışsa, onun gücü hiçbir şekilde hafife alınmamalıdır.

Yeni Doğan Aziz Alemi zirvesinin yetiştirilmesiyle bile, böyle bir kukla, 1-dan seviyesindeki bir Aziz Alemi uzmanına karşı verilen savaşta galip gelebilir!

"Sadece bu değil, Müdür Mo Liuzhen de iradesinin bir parçasını içinde bıraktı... Başka bir deyişle, sekizinci seviyedeki kukla artık sıradan bir kukla değil, o zamanlar Müdür Mo Liuzhen ile neredeyse aynı seviyede bir savaş duygusuna sahip bir varlık! Bunu, Yeni Doğan Aziz alemi zirve seviyesindeki bir yetiştirme, neredeyse yenilmez bir savunma ve acı bilmeyen bir vücutla birleştirdiğimizde, Chrysalis alemi zirve seviyesindeki Müdür Mo Liuzhen'in bile, Chrysalis alemi birincil seviye Müdür Zhang'ın bile ona karşı bir şansı olması pek olası değil!" dedi Zhao Bingxu acı bir gülümsemeyle.

Müdür Zhang'a güvenmiyordu ama karşısındaki düşman çok güçlüydü.

Üstelik Müdür Mo Liuzhen kuklayı geride bıraktığında, Yarı Aziz'e ulaşmaktan çok da uzak olmayan Chrysalis diyarının zirvesindeydi.

Birinci sınıf dahiler arasında, güç açısından neredeyse bir alem farkı, pratik olarak aşılamaz bir uçurumdu. Üstüne üstlük, rakip acıyı veya yorgunluğu bilmeyen bir canavardı. Okul Müdürü Zhao ve Okul Müdürü Mo'nun hiç özgüveninin olmaması şaşırtıcı değildi.

Wei Ranxue kelimeler kifayetsizdi. Eğer durum gerçekten böyleyse, Müdür Zhang'ın zafer kazanması gerçekten çok zor olurdu. Zaferin neredeyse bir hayal olduğu söylenebilirdi!

"Burada tartışmanın bir anlamı yok. Hadi yukarı çıkalım, cevabı yakında öğreneceğiz!" Xu Changqing tartışmayı durdurmak için elini salladı ve ardından yukarı doğru çıkan merdivenleri işaret etti.

"Bir!"

Diğerleri de onaylayarak başlarını salladılar ve ardından sekizinci kata doğru yöneldiler.

LOHP-5.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin