Hayır, bir sorun var...
Kalabalığın her yerindeki memnun ifadenin aksine, Zhang Xuan'ın her yerinde derin bir kaş çatma vardı.
Ruhu uyandıran Dünya Damarı Ruh Özü değil, Cennetin Yolu zhenqi'siydi!
Cennetin Yolu zhenqi'nin canlılık açısından o kadar zengindi ki zararını bile kolayca etkisiz hale getirebiliyordu, doğal olarak Bodhi Aziz Ağacı'nın kalbindeki bilinçsiz ruhu da uyandırma yeteneğine sahipti.
Ancak derin bir kaş çatmasına neden olan şey, Bodhi Aziz Ağacı'nın ruhunun sadece yaralandığı için değil zehirlendiği için de bilinçsiz işleyişinin varmasıydı!
Cennetin Yolu zhenqisi aşırı derecede saftı ve ağacın içinden engellenmeden yakalanmasına izin veriyordu. Böylece Bodhi Aziz Ağacının bilinçsiz yaşamının değiştirilebileceği günlük net bir fikir edinebildi.
Ruh gerçekten yaralanmıştı ama bu onu bilinçsiz bir durum sürükleyecek kadar şiddetli değildi.
Ruhu gerçekten bozan şey şu anda bile devam eden başarısız bir zehre karşı verilen mücadeleydi.
Ve en önemlisi ölümün zararları vardı...
Bu, Ruhu Arındıran Zehirdir! Zhang Xuan'ın gözlerinde tuhaf bir sürüm parladı.
Ruh Arındırıcı Zehirden bahsetmişken, Usta Öğretmen Akademisi'nin okul müdürleri de dahil olmak üzere çoğu kişi bu isme yabancı olabilir. Ancak 'Yeşil Yapraklı Kalp Nexus Bitkisi' ve 'Ruhsuz Çiçek' tarafından elde edilen kayıplar zehirlenme olarak tanımlanacak olsa da, çoğu kişi bunun ne olduğu bir anda çalışıyordu.
Bu, Ölüm-Kalım Hekimi Düellosu sırasında You Xu'nun ona iflas etti!
Bu zehir bir kez tüketildiğinde kişinin kalbini ve zihnini anında aşındırır ve hızlı bir ölümle kaybolur. Aziz alemi yedekleri bile bu trajik sonuçtan kurtulamayacaktı.
Her ne kadar Bodhi Aziz Ağacı canlılık açısından zengin bir aziz bitkisi olsa da güçlü Ruh Arındırıcı Zehire karşı ayakta durmakta hala zordu. Bu kadar uzun süre hayatta kalabilmesinin tek nedeni, Elder Zhao ve diğerlerinin, en başından beri yaşananların yanlış olmasına rağmen, onu birçok çiftçi maddeyle besleyerek zehrin saldırısına dayanma gücü vermiş olmalarıydı.
You Xu iki yıl önce buraya geldi ve kısa bir süre sonra Bodhi Aziz Ağacı hastalandı... gerçekten suçlu You Xu olabilir mi? Zhang Xuan kaşlarını çattı.
Ruhu Arındıran Zehiri dosyası son derece zordu; Yeşil Yapraklı Kalp Bağlantı Bitkisi ve Ruhsuz Çiçek'in yüzyıllar önce neslinin tükendiğinden bahsetmiyorum bile. Sonuçta You Xu'nun da potansiyel bir fırsatı vardı... Bu çıkarım açısından, mevcut tüm sonuçlar You Xu'yu gösterdiği gibi işaretliyor.
Ama... eğer Yu Shenqing, You Xu'nun fidesini almak için Bodhi Aziz Ağacına yaklaşmasına izin vermeye istekliyse, bu, aralarında hiçbir çatışma olmadığı anlamına gelebilirdi.
Peki... You Xu'nun Bodhi Aziz Ağacını zehirlemekten ne gibi bir kazancı olabilir?
Zhang Xuan konu üzerinde bir süre daha düşündü ama hala noktaları birleştiremedi. Başını sallayarak dikkatini bu konudan uzaklaştırmaya karar verdi. Unut gitsin, bu Yu Shenqing'in endişelenmesi gereken bir konu olmalı...
Bodhi Aziz Ağacını tedavi etmesinin tek nedeni Wei Ruyan'ı kurtarmak için onu ödünç almaktı. Onu zehirleyen suçluyu ortaya çıkarmak ise diğerlerinin yapması gereken bir işti.
Kabaktaki Toprak Damar Ruhu Özünü boşalttıktan ve birkaç düzine daha zhenqi dalgası pompaladıktan sonra, zayıf Bodhi Aziz Ağacı canlılığını yeniden kazanmaya başladı ve eski görkeminin işaretleri ortaya çıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-5.KİTAP
FantasíaLHOP 5.kitap:Uçmak için Yüksel Adı ile Son Kitaptır.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğ...